'כינור בכיכר' חוגגת תפריט חדש של מנות עשירות 

מסעדת השף הירושלמית 'כינור בכיכר' פותחת את שנת 2018 עם תפריט חדש המציע מגוון מנות דג ומנות בשריות חדשות • אסאדו שש שעות עם שזיפים וירקות בגריל, פריקסה שווארמה טלה עם טחינה, עמבה ועשבים, צלעות טלה על עדשים שחורות ודלעת ערמונים, טורטליני שפונדרה במילוי אסאדו עם קונסומה בצל ברוטב יין אדום ועוד

צילום: אתי נמיר
צילום: אתי נמיר

מסעדת הבשרים 'כינור בכיכר' הממוקמת בלב קומפלקס כיכר המוזיקה בירושלים משיקה תפריט חדש לקראת פתיחת שנת 2018. כינור בכיכר, שנפתחה לפני כשנה, הפכה לאחת המסעדות הכשרות המדוברות בעיר. התפריט החדש, שנערך על ידי השף הירושלמי קובי קטני, מורכב ממנות ראשונות ועיקריות עשירות ומיוחדות, עם נגיעות צרפתיות, המבוססות על המרכיבים הטריים והאיכותיים ביותר בשוק.

מסעדת השף הירושלמית 'כינור בכיכר' משתרעת על שטח של כ- 200 מ"ר עם כ- 200 מקומות ישיבה. התפריט ב'כינור בכיכר' מבוסס על בשרים מובחרים צלויים או מבושלים, דגים טריים, מגוון סלטים רעננים ממרכיבים עונתיים ולחמים חמים הנאפים לכל סועד, במיוחד, בטאבון הנמצא במקום. המסעדה מחולקת לשני חללים שונים המאפשרים מגוון של אפשרויות בילוי שונות. בחלל המרכזי בקומת הכניסה, קיימים 100 מקומות ישיבה עם כסאות בהתאמה אישית וספות יוקרתיות, בר משקאות רחב ומרהיב עם מיטב מותגי האלכוהול המובילים בעולם, בירות מקומיות ומיובאות מהחבית, וקפה של חברת 'וריניאנו' (Caffe Vergnano 1882) מבית הקלייה הוותיק ביותר באיטליה.

בנוסף בחלל הפנימי טאבון אבן שיובא במיוחד מארץ המגף, ועמדת אירוח. בחלל החיצוני ברחבת כיכר המוזיקה, כ-100 מקומות ישיבה הפונים לרחבה המרכזית של 'כיכר המוזיקה'.

בין המנות בתפריט החדש:
ראשונות: קרפצ'ו בקר עם שמן זית פיקואל, בלסמי מצומצם וירוקים (55 ₪), פטה כבד עם קונפיטורה, קרקר שומשום, כרישה קונפי (47 ₪), פריקסה שווארמה טלה עם טחינה, עמבה ועשבים (49 ₪), סלט אנדיב של סלנובה, גרנד סמיט, חזה עוף מעושן (55 ₪), טרטר פילה בקר עם צלפים קורנישון ויניגרט ברנדי על דפי אורז קריספי (56 ₪), דג כבוש על עשב פראי וחרדל (54 ₪), ספייר ריבס ברביקיו על קרם שורשים (69 ₪), קבב דגים עם סלקים ופקאן (56 ₪), שורשים והדרים – מנה צמחונית של שומר, קולורבי, סלרי, בצל ירוק, לדר, ופילה תפוז (42 ₪), טורטליני שפונדרה במילוי אסאדו עם קונסומה בצל ברוטב יין אדום (58 ₪), שקדי עגל עם עלי מנגולד, שקדים מעושנים ולימון (69 ₪), חציל "סביח" עם טחינה, גרגרי חומוס, אריסה, לימון כבוש, בצל סומק וביצה (45 ₪)

עיקריות: קונפי שוק ברווז עם פירה בטטה ברוטב קוואנטרו (110 ₪), שוק טלה מפורק על ראגו פטריות, בורדולז ותפוחי אדמה ראטה (142 ₪), סטייק אנטריקוט עם פירה מעושן, שום צלוי ורוטב יין (156 ₪), אסאדו שש שעות עם שזיפים וירקות בגריל (138 ₪), קבב טלה עם לימון כבוש (92 ₪), פילה בקר עם גראטן תפוח אדמה, בצלי שאלוט ופטריות (178 ₪), מגרט- חזה ברווז סו -ויד עם אגסים, אניס, ערמונים ועדשים אדומות (125 ₪), סטייק פרגית ברוטב יין עם בצל ותפוחי אדמה אש (88 ₪), המבורגר אנטריקוט עם רוטב איולי, צ'אטני עגניות, בצל מטוגן ופוטטוס (86 ₪), צלעות טלה על עדשים שחורות ודלעת ערמונים (182 ₪), קוט דה בף- 600 גרם עם תפוחי אדמה צלויים, מח עצם, וצ'ימיצ'ורי (285 ₪), חזה עוף צלוי על קינואה וסלק אדום ברוטב ברנדי (92 ₪), דג קומפלט עם ביצת עין, צ'יפס ומטבוחה (130 ₪).

כינור בכיכר 

  • מעבר בית הכנסת 12, כיכר המוזיקה, נחלת שבעה.
  • ימים א'-ה': 12:00-00:00
  • שעה אחרי יציאת שבת עד 00:00
  • כשרות מהודרת- רבנות ירושלים.
  • 02-9944902
השארת תגובה