קריספל דרש עימות • ב'יחד' סירבו: "באים להרבות אהבה"

סגן ראש העיר מטעם ש"ס בעיר אלעד צוריאל קריספל פנה ליו"ר 'יחד' אלי ישי בבקשה כי יקיים הערב עימות עקב הגעתו לעיר אלעד בה עורכת מפלגתו כנס פעילים ■ במפלגת 'יחד' סירבו: "אנחנו באים לאלעד בשביל להרבות אהבה ואחדות, חלילה וחס לא לעימות" ■ קריספל: "הוא סבור שאנחנו 'שקופים'. שילך לקושש מצביעים בגבעות יו"ש. שם עדיין לא עמדו על טיבו"

צוריאל קריספל ואלי ישי
צוריאל קריספל ואלי ישי

על רקע 'טרנד' העימותים הפוליטיים שצבר אמש תאוצה עם בקשת 'חדשות 2' מראשי המפלגות להשתתף בעימות פומבי, נדמה כי לא מעט 'עלו על הגל' ומבקשים לערוך עימות בצורה כזו או אחרת. בשעה האחרונה פנה סגן ראש העיר מטעם ש"ס בעיר אלעד צוריאל קריספל ליו"ר מפלגת 'יחד' ח"כ אלי ישי בבקשה דומה.

פנייתו של קריספל באה מאחר וישי מקיים הערב כנס פעילים בעיר, ומכיוון שכך מבקש קריספל לערוך עימות מול הקהל בו יענה ישי על שאלותיו. בסרטון שהופץ ברשתות החברתיות הציג קריספל את בקשתו. "מר אלי ישי", אמר סגר"ע. "אתה רוצה להגיע הערב לאלעד. מה יש לך למכור לנו?".

"אדרבה", הוסיף קריספל. "אם אתה באמת אדם אמין ויש לך מה למכור, בא תזמין אותי הערב לעימות בצורה מכובדת מול קהל רב. נשב מול הציבור, אני ישאל את השאלות הקשות מאוד שיש לי לשאול. ואתה – כך אני מקווה – תנסה לחפש תשובות. צוריאל".

בשיחה ל'כל הזמן' תקף קריספל את ישי ואמר כי "זו שיא החוצפה מצידו לדרוך בעיר שעליה הוא דרך במשך עשרות שנים. הביא אותה לדיוטא תחתונה. החליף ראשי ערים כמו גרביים לעיר שהייתה היפה ביותר בארץ. ובמשך שנים כמעט ולא דרך בה".

לדבריו, "גדעון סער עשה למען העיר הזו בחצי שנה, מה שהוא לא עשה למענה בכל שנות כהונתו. האם אין גבול לזלזול באינטלגציה של תושבי העיר? או שהוא סבור שאנחנו 'שקופים'. שילך לקושש מצביעים בגבעות יו"ש. שם עדיין לא עמדו על טיבו".

במפלגת 'יחד' לא נענו לבקשת העימות ומסרו כי "אין לנו שום עימות עם מפלגה שיש לה דעת תורה. אנחנו באים לאלעד בשביל להרבות אהבה ואחדות, חלילה וחס לא לעימות". מוקדם יותר הופץ סרטון ברשת בו נראה ישי מצהיר כי הכנס הערב באלעד יתקיים כסדרו זאת לאחר שמועות שהכנס בוטל עקב מזג האוויר הסוער. "בעזרת ה הכנס יתקיים הערב כרגיל נשמח לראות אותכם", כך אמר ישי.

15 תגובות
  1. הם מ-פ-ח-ד-ים

  2. שקודם יחשוב לפני שמדבר חח שלך…

  3. בן אדם תת- רמה , עוד אחד מעבדיו של הגנב

  4. מי אתה קריספל? שאלי ישי צריך לבוא איתך לעימות.
    אפילו עיריה קטנה כמו אלעד לא הצלחת להגיע לראשה . לך תמכור תותים, עבד נרצע

  5. טוב מאוד

  6. איזה בנאדם מסכן הקריספל הזה.. מכל מקום שהולך אליו מגרשים אותו.

  7. אתם בטוחים שהוא מאה??………

  8. אל תפנה אלי כמו שפונים אליך, אני מאד מכבד אותך ואת דעותיך אבל מה לעשות שהגמרא שלנו אומרת, "אם אין דעת הבדלה מנין." ואתה מאד נבוב ודלוח ואין לי כלל רצון להשתתף בעימות מול כסא ריק או ראש ריק כמוך, ועוד שמך מאד נאה לך ושמך המלא הוא הרצל צוריאל קריספל הרצל זהו שמו של מי שלא הכיר ביהדות וקריספל צוריאל רש"ת קודם רשע יסלף סופרים, פיו לשקר. צר ורוע יעשה אל להמשיך.

  9. ממש אומלל הקריס הקרוע הזה ישר אישפוז בבי"ח לחולי נפש,אולי יש תקווה.

  10. ממש אומלל הקריס הקרוע הזה ישר אישפוז בבי"ח לחולי נפש,אולי יש תקווה.

  11. קריספל גנב שפל, אומלל ושפל אנשים, מקומך בכלא, כמו כלב.

  12. אך דרעי קריספל כל המושחתים שדעת תורה לא מענינת אותם מקומם מחוץ לכנסת, ולכן רוצים עימות שטויות הם רוצים כסף כבוד וכל השאר שקופים אצלם.

  13. רק הוא פוליטקאי נקי מכל רבב ולכן אשים רק אלי ישי ודרעי יחזור לכלא.

  14. אני מצביע למרן זיע"א. ולממשיך דרכו רבי אליהו ישי שליט"א

  15. יש אלטרנטיבה למרפקנות של דרעי. אלי ישי

השארת תגובה