הגר"ר אלבז בבית שאן: "אסור להישאר שאננים; עתיד עולם התורה בסכנה"

מאות השתתפו אמש בעצרת חיזוק והתעוררות בעיר בית שאן בהשתתפות חבר מועצת חכמי התורה הגאון הגדול רבי ראובן אלבז שליט"א ראש ישיבת אור החיים.

הגר"ר אלבז
הגר"ר אלבז

בדברי החיזוק שנשא הגר"ר אלבז התייחס למערכה הקשה העומדת לפתחינו וקרא לתושבי בית שאן שלא להישאר שאננים בעת שכזו, "עברנו תקופה קשה בשנתיים האחרונות וזהו ההזדמנות לעשות שינוי. בשנתיים האלה יכולנו לראות כמה השפעה הפוליטית חשובה ומוכרחת גם לעולם התורה בכל הגזרות שעברו עלינו שנגרמו מכך שתנועת ש"ס נחלשה, על כן עלינו להתעורר ולתקן זאת וזה ע"י שנפעל בכל הכח בשביל תנועת ש"ס.

"בפרשה קראנו וישמע יתרו, הרבה שמעו אבל יתרו שמע והפנים, השמועה גרמה לו התעוררות, אנחנו צריכים להתעורר ממה שעבר עלינו בשנתיים האחרונות ולפעול ביתר שאת". אמר הגר"ר.

בתוך כך בדברים שנשא הגר"ר אלבז בפני תלמידיו בישיבת 'אור החיים' התבטא: "הרב אריה דרעי הוא נציג הציבור מספר 1. הוא יכול לעשות מה שאף אחד אחר לא יכול לעשות. עם ארבע מנדטים הוא הרים את כל עולם התורה. הרב שך אמר עליו שמה שהוא עשה בשנה אחת אגודת ישראל לא עשתה בארבעים שנה. מה שש"ס לא הצליחה בבחירות הקודמות זה בגלל שלא הייתה הנהגה מיוחדת, עכשיו שהוא היו"ר היחיד תהיה הצלחה גדולה בע"ה".

השארת תגובה