עו"ד נועם קוריס: טבע ותרופה לפיטורים

את החובות של טבע לא מיותר לציין היא לקחה על עצמה על חשבון הציבור בכדי לרכוש חברות אחרות וחטיבות מחברות אחרות, רכישות שברוב המוחלט של המקרים נכשלו ולא הוכיחו את עצמן

חברת טבע
חברת טבע

משך שנים חברת התרופות הישראלית טבע הייתה ספינת הדגל של התעשיה הישראלית, החברה הגדולה ביותר בישראל שהובילה גם את מדד תל אביב 25 ואשר אין כמעט ישראלי שלא היה מושקע בה בצורה ישירה או עקיפה, דרך קרנות הפנסיה וקרנות הנאמנות.

ועוד כמה מאמרים שכתבתי:

עו"ד נועם קוריס- מיליון דרכים למיליון הראשון

עו"ד נועם קוריס – דברים שנראים לגוגל אותו דבר

עו”ד נועם קוריס כותב על איגוד האינטרנט ועל לשון הרע

עו"ד נועם קוריס: תקנון בחינם לאתר אינטרנט

חברת טבע עברה מסלול משמעותי כשהתפתחה מחברה ישראלית לחברת ענק בינלאומית, מדינת ישראל קשרה את עצמה אל טבע ומלבד ההשקעה של כל ישראלי במניותיה של החברה השקיעה המדינה גם מיליארדי שקלים בקידום החברה, על ידי הטבות מס מרחיקות לכת בשווי של עשרות מיליארדי שקלים.

בימים האחרונים אומרות השמועות שטבע עומדת לפטר אלפי עובדים בישראל וזאת במסגרת מהלכי צמצום הוצאות שנועדו להגדיל את הרווח ולאפשר את החזר הלוואות המיליארדים הרובצות על טבע.

את החובות של טבע לא מיותר לציין היא לקחה על עצמה על חשבון הציבור בכדי לרכוש חברות אחרות וחטיבות מחברות אחרות, רכישות שברוב המוחלט של המקרים נכשלו ולא הוכיחו את עצמן.

עוד נתון שכדאי לדעת, הוא שבקריסת המנייה של טבע בשנים האחרונות הפסיד ציבור המשקיעים בחברה הנסחרת בשוק ההון הישראלי, סכום אסטרונומי של כמעט 200 מיליארד ₪.

עכשיו אחרי שהמדינה והציבור הפסידו מיליארדים רבים של שקלים בעלילות טבע בעולם הגדול ולאחר שרק לאחרונה מונה לטבע מנכ"ל חדש בשכר גבוה ובמענק חתימה של כ- 20,000,000 $ (עשרים מיליון דולר) צפויה טבע להודיע היום על פיטורין של אלפי עובדים ישראלים, במהלך שככל הנראה יהיה גל הפיטורין הגדול ביותר בתולדות ישראל.

עו"ד נועם קוריס בוגר תואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן, משרד נועם קוריס ושות' עורכי דין עוסק במשפט מסחרי מאז שנת 2004. עקבו אחרינו בבלוגר עו"ד נועם קוריס ושות', הטור של עו"ד נועם קוריס בחדשות כל הזמן 

עו"ד נועם קוריס –  כותב על חובות, על פלילים, ועל שכר טרחת עורכי דין

עו"ד נועם קוריס – כותב על הזהירות הנדרשת בשכר טרחה לפי הצלחה

השארת תגובה