ליברמן: דרעי אמר דברי גזענות, שיתנצל

יו"ר ישראל ביתנו שר הביטחון אביגדור ליברמן במתקפה על המפלגות החרדיות "ישאו באחריות אם ממשלת הימין תתפרק" • מצהיר כי הוא וחבריו לסיעה יצביעו נגד חוק המרכולים בכל מקרה • צפו

שר הביטחון ממשיך את מאבקו בחוק המרכולים, בפתח ישיבת הסיעה אמר שר הביטחון אביגדור ליברמן: "אני תומך בערכים יהודים, אני תומך במסורת ישראל ואני מתנגד בתוקף לכפיה דתית, אני חושב שאני מייצג את רוב עם ישראל, כמו רובם אני עושה קידוש בערב שישי וביום שבת אני נכנס לרכב ונוסע לשחק טניס, ואחרי זה נכנס למרכול ובדרך כלל קונה גבינות ולחמניות טריות. אני לא רואה בזה שום דבר פסול".

ליברמן התייחס לדברי שר הפנים אריה דרעי בראיון לערוץ 20 בשבוע שעבר: "בהקשר להתבטאויות של שר הפנים ידידי אריה דרעי שאמר 'העולים מחבר העמים נאבקו על מנת להגיע למדינת ישראל כדי לקנות בשבת נקניק לבן' – זו גזענות נטו ואני מצפה ממנו להתנצלות פומבית וחד משמעית בנושא הזה ואני גם מקווה שבעזרת השם חוק המרכולים לא יעבור".

ליברמן התייחס למשבר הקואליציוני: "סיכמנו עם הליכוד שכל חוק יעבור בהסכמה, מישהו החליט לעלות אותו אבל הוא גם ישא באחריות אם ממשלת הימין תתפרק. הצעתי לחברי בסיעות החרדיות פשוט להוריד את הנושא מסדר היום. אם הוא יעלה, בכל מקרה נצביע נגד".

תגובה אחת
  1. הוא עוד אומר 'בעז"ה' חוק המרכולים לא יעבור, פוליטיקאי מגעיל

השארת תגובה