'רימונים' מסרב לפצות אורח שנפצע

תביעה: הכיסא בלובי מלון 'רימונים' באילת קרס, האורח נפצע בגבו – אך המלון מסרב לפצותו

ניר אבישר, צלם ניר פריימן
ניר אבישר, צלם ניר פריימן

ד', קשיש כבן 76 מבאר יעקב, נפש עם אשתו במלון רימונים באילת. השניים החליטו לצפות במופע בלובי המלון, אך לא תיארו כי חייהם ישתנו בעקבות החלטה זו.

על פי תביעה אותה הגיש לאחרונה נגד רשת המלונות, טוען ד', כי ברגע שהתיישב על אחד מהכיסאות בלובי המלון, נשברה לפתע אחת מרגלי הכיסא, והוא הוטח בעוצמה ברצפה. מעוצמת הנפילה ספג ד' חבלות קשות בכל חלקי גופו, בין היתר בגב, בישבן, בעצם הזנב וברגל שמאל.

עוה"ד ניר אבישר, המייצג את ד', טוען שלאחר לילה רצוף של כאבים עזים, פונה האיש באמבולנס לבית החולים יוספטל באילת – לקבלת טיפול ראשוני.

אלא שחרף הטיפול שקיבל, לא החלים ד' מן הפציעה – ועד היום הוא סובל מכאבים קשים בגבו, מכאבים ומגבלות ברגלו השמאלית, וכן מהקרנות ומנימול דו צדדי בגפיים התחתונות.

בדיקת CT  שנערכה לד' העלתה כי הוא סובל מבקע דיסק. בדיקת EMG שביצע העלתה חשד כי הוא סובל גם מפגיעה בעצב הלטראלי החיצוני של ירך שמאל.

רופא מומחה לאורתופדיה, אשר בדק את ד', קבע כי הוא סובל ממגבלות תנועה קשות ומכאבים עזים – והעריך את נכותו בשיעור של כ-15% על פגיעה אורתופדית ועצבית.

עו"ד אבישר פנה במכתב דרישה לפיצוי מרשו לרשת מלונות רימונים. חברת 'מלונות הכשרת הישוב בע"מ' המפעילה ומנהלת את מלון רימונים באילת, דחתה את דרישתו, בטענה כי מדובר בפגיעה קלה בלבד – ולכן אין היא מתכוונת לפצות את ד' כלל.

בימים אלה הגיש עו"ד אבישר תביעה לבית משפט השלום בתל אביב, לפיצוי מרשו על נזקי גוף כתוצאה מרשלנות, בסכום המקסימלי הקבוע בחוק.

לטענת עו"ד אבישר, לבית המלון אחריות מלאה על האירוע ועל הנזקים שנגרמו ל-ד', משום שצוות המלון לא מנע את המכשול, סיפק לתובע כיסא רעוע או שבור, לא בדק את הכיסאות במלון, תחזק את המקום בצורה רשלנית ולא אחראית, ועוד.

עו"ד אבישר טוען כי ד' לא רק סבל מכאבים ומעוגמת נפש אלא שעד היום נזקק ד' לעזרה ולסיוע בביצוע מטלות היומיום.

התביעה נדונה בימים אלה בבית משפט השלום בתל אביב.

מבית המלון טרם התקבלה תגובה

עו"ד ניר אבישר ממשרד עורכי הדין אבישר הר-צבי http://www.avisar-har-zvi.co.il/  עוסק בתביעות נזיקין, ובייצוג תובעים מול חברות ביטוח, קופות חולים, המוסד לביטוח לאומי.

השארת תגובה