מסתמן: 'קול הלב' ו'יחד' יחברו נגד ש"ס

דוד בן חמו ל'קו עיתונות: "מתנהלים מגעים בין 'יחד' ל'קול הלב', המגעים עדיין לא הבשילו לכדי ביצוע, אך אני בהחלט לא שולל חבירה" • הקרב על ראשות העיר מתחמם

עיריית אשדוד
עיריית אשדוד

העיר אשדוד נכנסה למערבולת בחירות בעל כורחה. לראש העיר המכהן ד"ר יחיאל לסרי שהכריז על התמודדותו לקדנציה נוספת צפויה מערכת בחירות סוערת. במהלך שבוע שעבר (שלישי) ערך חבר מועצת העיר מהאופוזיציה שמעון כצנלסון כנס איחוד מפלגות בראשות שר הביטחון אביגדור ליברמן. כצנלסון ששווה כיום ארבעה מנדטים התאחד עם מפלגת 'אשדוד ביתנו' המחזיקה בשני מנדטים בראשות ולדימיר גרשוב.

באשדוד קיימת מפלגה נוספת המייצגת את עולי רוסיה 'קהילת אשדוד' בראשות בוריס גיטרמן המחזיקה בשני מנדטים ומזוהה עם ראש העיר לסרי.

הציבור החרדי עדיין לא נתן את החלטתו. ש"ס ואגודת ישראל מחזיקות כל אחת בארבעה מנדטים. מפלגת 'קול הלב', רשימה ספרדית שהתמודדה במקביל לש"ס – מחזיקה בשני מנדטים. כעת, נערכים מגעים בין 'קול הלב' למפלגת 'יחד' בראשות אלי ישי לריצה משותפת.

מפלגת 'יחד' קיבלה בבחירות הארציות כששת אלפים קולות. בשיחה עם הצדדים הם מאשרים את המגעים: "איחוד המפלגות עשוי לפרוץ את הארבעה מנדטים ולפגוע בכוחה של ש"ס המחזיקה כיום בארבעה מנדטים", אומר יו"ר הרשימה דוד בן חמו ל'קו עיתונות': "מתנהלים מגעים בין 'יחד' ל'קול הלב', המגעים עדיין לא הבשילו לכדי ביצוע, אך אני בהחלט לא שולל חבירה ל'יחד' בראשות אלי ישי".

המועמד לראשות העיר שמעון כצנלסון הגיב: "כולם בלחץ אטומי בגלל איחוד הכוחות של הקול הרוסי. אני בהחלט לא מאמין שמישהו יריץ את גיטרמן לראשות, כי זה יהיה מגוחך. אני מאמין, כי הרוסים יתאחדו ביחד. 'אשדוד ביחד' היא הרשימה בראשותי ואני אשמח שכולם יתאחדו סביב מועמד אחד כדי להחליף את מדיניות העירייה ולהחליף את השלטון". כצנסלון צפוי להכריז בקרוב על התמודדותו ולהפוך לשם החם שיתמודד מול ראש העיר המכהן יחיאל לסרי.

השארת תגובה