מהכלא: התחזו לעו"ד ששי גז וגרפו מאות אלפים

ששי גז
ששי גז

המשטרה ביקשה מבית המשפט להאריך את מעצרם של שלושה חשודים בחשד שנהגו לפנות לאזרחים שעמדו בפני הליך פלילי ולהציג את עצמם כמי שבאפשרותם לסייע להם לצאת ממנו בשלום תמורת סכומי כסף שהצטברו יחדיו למיליונים.

אחד הדמויות שבאמצעותו נהגו העבריינים להציג את עצמם בפני ה'לקוחות', היה עורך הדין הפלילי הנודע ששי גז. אלא שלעו"ד גז נודע על ההונאה רק לאחר שקיבל פניה מהמשטרה.

לדבריו, "זו איננה הפעם הראשונה בה אינשי דלא מעליא מתחזים לעובדי משרדי ועוקצים אנשים שנמצאים במצוקת ייצוג – על מי שמבקש ייצוג, להקפיד להתקשר בעצמו למשרד עורך הדין עמו הוא רוצה להתקשר, ואם הוא בכלא לשלוח בן משפחה שייפגש איתו באופן אישי ויוודא כי הוא אכן עורך הדין המייצג".

כאמור שניים מבין כנופיית העבריינים החשודים בפרשה מרצים את עונשם בבית הסוהר בגין עבירות דומות. בבקשת המשטרה להארכת מעצרם נכתב, כי "אפילו הכלא לא הצליח למנוע מהם לבצע את העבירות הללו – כל אחד מהם הפעיל אנשים אחרים לצורך ביצוע עבירות מהכלא".

בפרקליטות ציינו כי "הנאשמים פעלו תוך תכנון עברייני מדוקדק, באורח שיטתי ובתחכום, תוך הפעלת גורמים נוספים שסייעו להם – חלקם ביודעין וחלקם שלא ביודעין".

עו"ד טל ליטן, המייצג את החשודים, אמר בתגובה, כי "מדובר בשמועות ודברי רכילות שאין מאחוריהם דבר וחצי דבר ובאשר לכתב האישום, מאחר והוא הוגש רק עתה, נגיב בהתאם בבית המשפט. על פניו נראה כי גם דינו של כתב אישום זה להפוך לאבק, בדיוק כפי שהחקירה התנהלה בעניין בתיק זה".

השארת תגובה