השופט סיפר: "רציתי להיות מהנדס חשמל"

הבנות חברות בתנועת מנהיגות העתיד של ישראל, שביוזמת מרכז תל"ם • נשיאת מועצת העיתונות דליה דורנר: "אתן יכולות להגיע רחוק- צריכות רק להשקיע בלימודים ולא לוותר. גם אני מגיל קטן גדלתי לא בבית אלא במוסד"

השופט טל
השופט טל

כעשרים נערות חרדיות שנשרו מתיכונים דתיים וחרדים בירושלים, הגיעו בשבוע האחרון לבית המשפט העליון למפגש עם שופטים בדימוס: יו"ר מועצת העיתונות- השופטת בדימוס דליה דורנר והשופט בדימוס צבי טל. הבנות הינן חברות בתנועת מנהיגות העתיד של ישראל. תנועה שיצאה לפועל ביוזמת מרכז תל"ם המאגד בירושלים- שני תיכונים לנערות בסיכון, דירת חירום וזולה במרכז העיר.

נשיאת מועצת העיתונות השופטת בדימוס דליה דורנר אמרה לבנות במפגש: "אתן יכולות להגיע רחוק- צריכות רק להשקיע בלימודים ולא לוותר. גם אני מגיל קטן גדלתי לא בבית אלא במוסד, והגעתי למה שהגעתי בזכות עבודה ויגיעה רבה". שופט בית המשפט העליון בדימוס צבי טל הוסיף: "אני יכול להעיד על עצמי כנער רציתי בכלל להיות מהנדס חשמל והחיים גילגלו אותי לשופט בית המשפט העליון- הכל עניין של רצון", אמר השופט טל.

"מדובר בקבוצת נערות איכותית של עשרים נערות אשר נבחרו מתוך 200 מועמדות שביקשו להצטרף לתנועה. לצד תחילת לימודים להשלמת בגרויות שלא הספיקו לעשות בעבר, הצטרפו לתנועת מנהיגות העתיד של החברה הישראלית", מספר הרב בניהו דביר יו"ר מרכז תל"ם. "המטרה כאן לתת לבנות תחושה, שאסור לאף בת להתאכזב מעצמה. בעבודה ובמאמץ עם הצוות המיוחד שהכשרנו לעניין, צפויות לצמוח כאן מנהיגות העתיד". יש לציין, כי החונכים והחונכות של הבנות הן מובילי דעת קהל בחברה הישראלית- בפוליטיקה, עולם העסקים ומערכת המשפט.

בסיום המפגש ביקשה השופטת דורנר להודות מפגש להרב בניהו דביר על המפעל המבורך- מרכז תלם, תבורך.

השארת תגובה