חדש בישראל: אנקור לאס – מנעולי התליה השבדיים הבטוחים ביותר בעולם

Anchor Lås 15-262; Hänglås; Klass 2; Uthus
Anchor Lås 15-262; Hänglås; Klass 2; Uthus

היבואנית הבלעדית של ענקית מערכות הנעילה האוסטרית "אווה" EVVA בישראל, לוקוגן סקיוריטיס, חתמה על הסכם הפצה בלעדי עם המותג השבדי "אנקור לאס".

המנעולים של "אנקור לאס" ימכרו בשילוב עם הצילינדרים של אווה. אלו מנעולי התליה הראשונים בישראל שניתן יהיה להתאים ולשנות לפי צרכי הביטחון של כל לקוח.

את מנעולי התלייה של "אנקור לאס" ניתן יהיה לרכוש בישראל  בשילוב צילינדר של חברת אווה EVVA  האוסטרית, שנחשבים היום לטובים בעולם נגד "פריצות שקטות".

מנעולי התליה מתאימים לנעילה של מחסנים, קונטיינרים, אופנועים, אופניים חשמליות, שערים ועוד, ומגיעים במגוון מידות.

ניתן  לבחור את רמת ההגנה מפני פריצת צילינדר מתוך חמש רמות של צילינדרים של חברת אווה, ואת רמת ההגנה מפני שבירת המנעול, מתוך הסדרת מנעולי התליה של "אנקור לאס", ולשלב ביניהן.

בנוסף, מי שרכש מנעול תליה כזה ולאחר תקופה מסוימת רוצה לשדרג את רמת הביטחון של הצילינדר שבו, יוכל לעשות זאת ללא צורך בלקנות מנעול חדש.

דויד קוגן, מנכ"ל משותף לוקוגן סקיוריטיס יבואנית בלעדית אווה ו"אנקור לאס" בישראל: "השילוב בין מנעול תליה של אנקור לאס לצילינדר של אווה מבטיח את ההגנה הגבוהה ביותר נגד כל סוגי הפריצות. היכולת להתאים את רמת הביטחון של המנעול לצרכי הלקוח חשובה לנו מאוד. לנוכח גל הפריצות שמשתולל יותר ויותר ישראלים מבינים ששווה לרכוש מנעול איכותי שיגן עליהם לאורך זמן, ואין ספק שאווה ואנקור לאס נותנות מענה שהיה חסר בישראל שנים רבות".

תומאס אריקסון, מנכ"ל "אנקור" לאס הוסיף: "הכניסה של "אנקור לא"ס לישראל זהו מהלך טבעי ומתבקש עבור החברה. ישראל נחשבת לאחת המדינות המתקדמות במונחים  של הגנה וביטחון ועבורינו זהו שוק אשר יידע להעריך  את המוצרים המתקדמים  של "אנקור לא"ס . "אנקור לא"ס משתפת  פעולה עם חברת אווה בפרוייקטים מורכבים מבחינה ביטחונית באירופה. שוק הביטחון הישראלי מקבל שחקן חיזוק משמעותי ויהנה מרמה שלא הכיר עד כה: ביטחון ועמידות  שהם תוצאה של השילוב בין הצילינדרים של אווה למנעולים שלנו ".

מחירי המנעולים של "אנקור לאס" בשילוב הצילינדר של אווה  החל מ 480 ₪ ועד 3,600 ₪ , וניתן יהיה להשיג אותם רק אצל מנעולנים חברי "הנבחרת של אווה" (מנעולנים אשר נבדקו והוסמכו להתקין ולתת שירות למוצרי אווה ואנקור לאס ונמצאים תחת פיקוח הדוק של החברות). חברי הנבחרת יספקו לכם גם ייעוץ מקצועי על רמת המנעול המתאים לכם.

לפרטים על נקודות המכירה והשירות:1-700-70-2015

באתר לוקוגן סקיוריטיס:  www.lockogan.com

רשימת "נבחרת המנעולנים של אווה" (לפי ערים): http://lockogan.co.il/team/

תגובה אחת
  1. במחירים כאלה צריך מנעול לשמירה על המנעול עצמו…

השארת תגובה