צוריאל קריספל: "אם אתבקש – אתמודד שוב על ראשות העיר אלעד"

אחרי שבפעם האחרונה ניהל קרב צמוד שהוכרע בדרמה גדולה, מודיע סגן ראש העיר אלעד מטעם ש"ס ל'כל הזמן' כי לא יהסס להתמודד שוב לראשות העיר, אם יתבקש על ידי הנהגת התנועה • פרוש: "לא מתייחס לנושא הבחירות כעת"

צוריאל קריספל
צוריאל קריספל

האם הבחירות הסוערות באלעד יחזרו על עצמן בעוד כשנה? על פי הצהרתו של יו"ר ש"ס אריה דרעי השבוע (שני) נראה כי קרב פנים חרדי באלעד הוא בלתי נמנע. במהלך ישיבת סיעת ש"ס הכריז יו"ר ש"ס אריה דרעי בפני חברי הכנסת של התנועה: "באלעד – רוב תושבי העיר נמנים על הציבור הספרדי, ציבור בני התורה. ראשות העיר שייכת לתנועת ש"ס. נלכד את כל הכוחות ונצליח בעז"ה לעמוד במשימה". דבריו של דרעי לא יישארו ללא מענה מצד השותפים החרדים, אך עד אז נראה כי בש"ס מחממים מנועים לקראת ריצה לראשות העיר.

'כל הזמן' פנה לסגן ראש העיר צוריאל קריספל, שהפסיד את הבחירות ב-2013 לראש העיר המכהן ישראל פרוש בכמה מאות קולות בלבד. קריספל ששבע מרורים, לא מסתיר את כוונותיו ומצהיר כי בכוונתו להתמודד לראשות העיר בכפוף להחלטת מועצת חכמי תורה ויו"ר התנועה אריה דרעי.

רבים תהו מה בער ליו"ר ש"ס דרעי להכריז על ריצה לראשות העיר בעוד ישנו הסכם ברור בין שלומי אמונים ל'דגל התורה' כי ראשות העיר שייכת ל'דגל התורה' בקדנציה זו. רוב ספרדי דחוק עדיין לא מצדיק הצהרה מוקדמת כי "ראשות העיר בידנו" בעוד תמיכה של 'דגל' במועמד ש"ס באלעד, תלויה בהסכם מול ערים משמעותיות נוספות כמו בית שמש. לקריספל יש הסבר: "דרעי סה"כ הפריך את הספינים והפייק ניוז ששפכו עלינו לבלרים מטעם משנאה ומקנאה. דרעי קבע סדר יום שש"ס תתמודד בכל הכוח". אומר קריספל.

את יריבו בבחירות ראש העיר ישראל פרוש הוא עוקץ: "למרות חוסר היכולת שלנו להתמודד עם מערכת היחצנות היקרה והמשומנת ששולטת ביד רמה בכל שטחי הפרסום בעיר ומחוצה לה, פעלנו ללא לאות לגייס משאבים רבים ממשרדי הפנים, הפריפריה הנגב הגליל, משאבים שתרמו לפיתוחה ושגשוגה של העיר, איזה צפרדעים אכלנו ועדיין אנו אוכלים בעיר היקרה הזו יום יום (די אם נזכיר את עריקתו של אבי דיין מש"ס בעבור חופן הטבות אישיות והבגידה הצורמת בבוחרים, וכדברי חז"ל 'לא עכברא גנב אלא חורא', מעשה חמור לא פחות של אלו שנתנו לו את האתנן שלא היה עובר לסדר היום בחברה נורמלית), אך למען שלום הבית שהיה חסר פה כל כך הרבה שנים נשכנו שפתיים לאורך כל הדרך, למרות שדרך זו הייתה לצנינים לרבים מפעילי התנועה בעיר וחבריה שכועסים עד עצם היום הזה מדוע אנחנו לא משיבים מלחמה שערה, נהגנו כאמור באחריות רבה למען שלומה וטובתה של העיר".

ראש העיר אלעד ישראל פרוש הגיב לדברים בשיחה עם 'כל הזמן': "לא מתייחס לנושא הבחירות כעת, יש לי עוד הרבה תכניות לקדם בשנה הקרובה למען העיר והתושבים".

3 תגובות
  1. צוריאל אדם טוב ומיוחד, בגובה העיניים! לך על זה!!
    העם איתך

  2. הרב צוריאל עלה והצליח אתה איש עשייה ובעל חסד ענק

  3. אין כמו צוריאל

השארת תגובה