סוער באלעד: הורי התלמידים נגד ראש העיר ״עוסק בתעמולת בחירות״

שלושה חודשים חלפו מתחילת שנת הלימודים ומבנה בית הספר לא ראוי לאיכלוס התלמידים • העיריה: "פרוייקט מורכב ומסובך שיושלם בימים הקרובים לשביעות רצון כולם"

צילום: דניאל נצרתי, דוברות עיריית אלעד
צילום: דניאל נצרתי, דוברות עיריית אלעד

פרסום ראשון: סערה באלעד. שלושה חודשים מאז נפתחה שנת הלימודים בתלמוד תורה ׳קהילות יעקב החדש׳ והורי התלמידים יוצאים במתקפה חריפה נגד ראש העיר ישראל פרוש על מצב מבנה התלמוד תורה.

במכתב ששיגר אחד מהורי התלמידים לראש העיר, הוא מאשים את הנהלת העיריה במצב החמוד בו נמצא מבנה התלמוד תורה: ״אנו חשים כי שמם של תלמידי תלמוד תורה זה, פחות סמוק מדמם של קהילות אחרות בעיר״ כותבים ההורים כשהם מצביעים על קיהלות אחרות שזכו לדבריהם ליחס מעודף ופתחו את שנת הלימודים הזו כמו בשנה הקודמת בנחת ובתנאים המגיעים להם.

לדברי חיים נוביץ׳, אחד ההורים שפנה לראש העיר, המבנה בו שוכן התלמוד תורה הינו מקום מסוכן: ״ילדינו חוזרים עם חבלות בידים וברגלים, מכנסים קרועות ועם תסכולים על כך שהם נמצאים בגטו ובכלא״.
לדברי הורה אחר, הילדים חשים שיעמום בשל התנאים שאינם מאפשרים משחקי חצר והדבר משפיע גם על ריכוז הילדים בלימוד.

במכתב מפורטות הבעיות במבנה ואף מצורפות תמונות להמחשה

• חצר התלמוד תורה אינה מרוצפת ועל הקרקע פזורים מפגעים רבים הגורמים לחבלות בילדים
• חוטי חשמל גלויים ומסכונים
• שביל גישה שבור ומסוכן
• ניתוקי מים חוזרים ונשנים
• אין טופס 4 לבית הספר למרות שהוא פעיל מזה חודשיים

ההורים מאשימים את ראש העיר בכך ״שהעירייה בוחרת לנתב את כספה לתעמולת בחירות, כדוגמת תיקון גינות ציבוריות, אירועים חד פעמיים ושמחות בית השואבה״ וזאת במקום לתקן את הדרוש במבנה בית הספר.

הורי בית הספר הודיעו לראש העיר כי יפעלו בכל דרך חוקית כדי לקבל את כלל התקציבים המגיעים להם.

מעיריית אלעד נמסר בתגובה: "מדובר בפרוייקט שקבלן שזכה בו לצערנו לא השלים את המלאכה ונכנס לכינוס נכסים באמצע הבנייה. העירייה מתוך מחוייבות לילדים עשתה את כל המאמצים כדי להשלים את הבנייה עוד לפני פתיחת שנת הלימודים ואכן נמצא קבלן שהמשיך עד להשלמת העבודות במבנה. המבנה עצמו חובר לתשתיות ובימים הקרובים ייכנס קבלן נוסף להשלמת העבודות לרווחת התלמידים. ניהול פרוייקט תחת כינוס נכסים וכניסה לנעלי הקבלן, הוא פרוייקט מורכב ומסובך ולשמחתנו גם משימה זו תושלם לשביעות רצון כולם."

3 תגובות
  1. תתנחמו.
    המצב בביתר עילית, גרוע פי כמה.
    הלוואי ולילד שלי היה בנין מאבן ולא מקארוונים, כך כבר 15 שנה, מאז הגדול שלי היה שם!!

  2. סוף סוף מתחילם התושבים באלעד להבין שרק פרסום מעללי ראש העיר בתקשורת יכול להזיז אותו ישר כח לעורך דין נוטוביץ'.

  3. גם באלעד לא חסר מוסדות שהם עדיין בקראוונים… אבל בביתר אין ראש עיר הסובל משיגעון גדלות ברמות של טירוף מוחלט עד כדי הפקת אלבום שמפאר אותו ואת "עשייתו" לתינוקות של בית רבן והכל במסווה של "זהירות בדרכים" ובמקום לדאוג להם למקום לימודים הוגן ותקין שוטף להם את המוח עם תמונות צבעוניות של הכיכרות והמגלשות שעשה בעיר.

השארת תגובה