מנהלי קשרי הלקוחות של קופ"ח כללית התכנסו

מפגש מקצועי בהשתתפות מנהלי קשרי לקוחות מגזר חרדי של שירותי בריאות כללית התקיים השבוע

מנהלי קשרי קהילה כללית צילום: יח"צ
מנהלי קשרי קהילה כללית צילום: יח"צ

השבוע התקיים מפגש מורחב ומקצועי של מנהלי קשרי לקוחות של הכללית הפרוסים בכל עיר , הפורום מתכנס בתדירות קבועה והחברים בו מעידים כי המפגשים הללו מפרים מאד את העבודה השוטפת, מעניקים כלים נוספים, מהדקים את הקשר בין הגורמים השונים ב"כללית", עובדה המאפשרת מתן שירות מהיר יותר ויעיל יותר לכל הלקוחות והפנייה אל הגורמים הטיפוליים המתאימים ביותר והמקצועיים ביותר בכל אזור ואזור, תוך שיתוף פעולה מתמיד.

את המפגש כיבד בנוכחותו מר פרץ גוזה, ראש מערך ביטוחי הבריאות ב"כללית מושלם", שהאזין רוב קשב לדברים שהציגו מנהלי קשרי הלקוחות באזורים השונים בארץ מהשטח, התפעל מהישגים שהוצגו בפניו וממצוינות העשייה הניכרת בכל אזור ואזור, גוזה שמע את המשובים המעולים המגיעים מהלקוחות וביקש לשמוע אם יש בידו לסייע, לייעל או להוביל מהלכים חדשים לטובת המבוטחים.b180

מר פרץ גוזה סקר את היקף השירותים הנרחב והמרשים שמציעה כללית מושלם כדי להבטיח שירותים רפואיים הטובים ביותר, ללא פשרות.

"'כללית' עוטפת את המשפחה במכלול שירותים רפואיים והפרא-רפואיים", אמר מר גוזה, "אנו ממשיכים לפתח ולשכלל כל העת את השירותים הפרא-רפואיים כחלק מהשירות הכולל שאנחנו נותנים".

לא סוד הוא שאחוז הילודה במגזר החרדי גבוה משמעותית מאחוז הילודה במגזר הכללי וחבילת השירותים של המושלם בכללית תפורה בדיוק לצרכים של המשפחה החרדית.

לקוחות כללית מושלם פלטינום יכולים לחייך במלוא הפה שכן הם נהנים מטיפולי השיניים הטובים והמשתלמים ביותר.

כללית מושלם-פלטינום מציעה ללקוחות תוכנית שיניים ייחודית ורחבה לכל המשפחה. הטיפולים ניתנים ברשת כללית סמייל, הרשת הגדולה והמתקדמת בישראל בתחום רפואת השיניים, המונה כ-85 מרפאות בפריסה ארצית והחיסכון השנתי למשפחה מסתכם בסכומים גבוהים ביותר.

כמו כן, זכאים ילדי כללית מושלם-פלטינום למשקפי ראייה או לעדשות מגע חינם (בשווי של 600 שקלים) בכל שנה ושנה עד גיל 18.

זאת ועוד, כללית מושלם מעניקה בתחום התפתחות הילד מספר טיפולים רחב כדי להבטיח טיפול והתפתחות תקינה לילדים הזקוקים לכך.

'כללית מושלם' עובדת בתיאום מושלם עם שורה ארוכה של גופים רפואיים  מהשורה הראשונה, העובדים לצד אנשי מקצוע שומרי מצוות והוכח כי הם מקדמים אלפי ילדים בתחומים שונים.

המפגש הנוכחי התקיים במודיעין עילית, לאחר שראש העיר, הרב יעקב גוטרמן, הקצה את אולם הישיבות של העירייה לטובת קיומו הפורום הנכבד.

גב' טלי סקלר, ראש אגף השיווק בהנהלה ראשית, שיבחה את עבודתם המקצועית ואת מסירותם יוצאת הדופן של מנהלי קשרי הלקוחות והציגה נתונים מהם עולה כי הלקוחות מעריכים את האיכות הרפואית הגבוהה, את המקצועיות ללא פשרות שמציגה 'כללית' ואת ההתאמה המוחלטת לצרכים  ושיעור המצטרפים החדשים לכללית הוא בהתאם.

גב' מאיה ביין-נחל, מנהלת השיווק של מחוז מרכז דיברה על העשייה הברוכה במחוז ועל ההצלחה הרבה של מרפאות 'כללית' בעיר מודיעין עלית והעלתה על נס את עבודתו הרב אברהם וייס, מנהל קשרי לקוחות במודיעין עלית.

הרב משה רוזנגרטן, מנהל תחום קשרי לקוחות מגזר חרדי ארצי, הציג מצגת מרשימה על החוזקות של כללית בפריסה ארצית .

הרב אברהם וייס, מנהל קשרי לקוחות במודיעין עלית הציג מצגת על העשייה הענפה של "כללית במודיעין עלית" ועל ההתפתחות הגדולה בכל התחומים ובמיוחד ברפואת נשים וילדים. "כחלק מהפעילות הענפה של 'כללית' במודיעין עילית, הורחבו באופן משמעותי השירותים בתחום רפואת הילדים והתפתחות הילד. וזאת הודות לעובדה שהעיר מודיעין עלית התברכה במספר הילדים הגדולה ביותר מבין ערי הארץ בחלקה היחסי", אומר הרב וייס", על פי נתוני מרשם האוכלוסין, קצב הילודה בעיר גדול בהרבה מכל מקום אחר בארץ. לאור זאת, כאמור, דאגה 'כללית' למיטב שירותי הבריאות והרפואה לילדי העיר".

תגובה אחת
  1. זקוק לפלפון דחוף של מנהל המגזר החרדית של כללית

השארת תגובה