ליברמן: "אמליץ לנשיא לשחרר לאלתר את אלאור אזריה"

על התחממות הגזרה הצפונית אמר, כי אין מדובר עוד בזליגה כי אם בירי מכוון על ידי חיזבאללה, "נסראללה נתן הוראה אישית למדר את אסד ומשטרו מהירי במטרה לגרור אותנו אל תוך הביצה הסורית"

אלאור אזריה
אלאור אזריה

שר הביטחון אביגדור ליברמן אמר היום כי ימליץ לרמטכ"ל לשחרר לאלתר את אלאור אזריה מהכלא.

לדבריו, "אני לא בטוח שכולם במערכת הביטחון באותה דעה אבל עמדתי היא לנשיא – לשחרר את אלאור אזריה לאלתר"

"עלינו לזכור כל הזמן כי בסופו של דבר מדובר בחייל מצטיין ומדובר במחבל שבא לרצוח חיילי צה"ל, אני חושב שכולנו מודעים לכך שגם אלאור אזריה בעצמו וגם משפחתו שילמו מחיר כבד. אני חושב שכל הפרשה פוגעת בחוסן הפנימי של החברה הישראלית כולה וגם פוגעת בצה"ל ולכן לפחות לפי תפיסתי צריך להשאיר את הפרשה הזאת מהר ככל האפשר מאחורינו. לכן דעתי תהיה ברורה מאוד, מעולם לא הסתרתי אותה – לשחרר אותו לאלתר".

"אני לא בקיא בכל הפרוצדורות, מה מצופה, מה הדרך, אני לא בטוח שכולם במערכת הביטחון באותה דעה ויחד עם זאת אני חושב שאחרי כל כך הרבה זמן שהחייל ומשפחתו שילמו מחיר, יש לשחרר אותו לאלתר וזו עמדתי כשאתבקש להעביר אותה לנשיא המדינה".

ליברמן התייחס גם לזליגה המתמשכת מכיוון סוריה והבהיר, כי "הירי האחרון שהיה מסוריה לא היה זליגה כי אם ירי מכוון שבוצע ע"י חולייה מקומית בהפעלת חיזבאללה".

שר הביטחון גילה, כי "חיזבאללה עשו את זה במנותק ממשטר אסד, הייתה הוראה אישית של נסראללה למדר את אסד ומשטרו מהביצוע של הירי הזה, ולכן אני פה קורא גם למשטר אסד, שאנחנו רואים בו אחראי לכל מה שנעשה על אדמת סוריה, במיוחד היום כשהוא שולט ב-90 אחוז מהטריטוריה וגם לכוחות הרוסים הנוכחים שם לרסן את חיזבאללה. וזו עוד דוגמא למה צריך להעיף אותם מסוריה מהר ככל האפשר".

2 תגובות
  1. ליובה ברוסית זה אהבה איש האהבה ליברמן פתאום רוצה בשלומו של החייל אלאור אזריה וימליץ לנשיא על שחרורו כל כך מרגש לקרוא שאחרי שהרסו לחייל למשפחתו ולכל עם ישראל כל אפשרות להתגונן מפני מרצחים שפלים וארורים עכשיו אפשר לאפשר ……בושה

  2. טוב ונכון ליברמן !!!! צריך לשחרר את אלאור שלא זו בלבד שהוא חייל מצטיין הוא פעל בשדה קרב – זירת פיגוע. גם אם טעה אסור לעשות לו מה שעשו לו. החיילים שלנו מבולבלים

השארת תגובה