עושים כושר? זה בשבילכם! משקה עתיר בחלבונים: PRO MAX מבית הרבלייף

בין אם ספורטאים מקצועיים, מאמנים, מתאמנים למרתון או אוהבים ללכת לשיעור פילאטיס בחדר הכושר השכונתי, הגוף מאבד במהלך האימון מרכיבים חיוניים רבים, שהוא זקוק להם.

משקה עתיר בחלבונים לאחר האימון PROMAX מחיר מומלץ לצרכן - 351.88 ש''ח צילום - הרבלייף (2)
משקה עתיר בחלבונים לאחר האימון PROMAX מחיר מומלץ לצרכן - 351.88 ש''ח צילום - הרבלייף (2)

חברת התזונה הבינלאומית הרבלייף, המעודדת ומקדמת אורח חיים בריא ופעיל, משיקה בימים אלה משקה התאוששות עתיר בחלבונים, המיועד לאחר האימון: PRO MAX, המשפר את תוצאות האימון.

משקה PRO MAX להתאוששות לאחר אימון מבוסס מדע ומותאם לצרכים הייחודים של ספורטאים. המשקה מכיל 25 גר חלבון, המורכב מתשלובת חלבונים, מי גבינה וקזאין על מנת לשמור על בניית מסת שריר ממושכת. בנוסף, על מנת להגיע למקסימום בניית שריר לאחר אימון, המשקה מכיל 4.5 גר' חומצות אמינו מסועפות שרשרת BCAA , ביניהן לאוצין, המהווה מפתח בבניית מסת שריר, 3 גרם של חומצה אמינית גלוטמין הידועה בתרומתה לתמיכה במערכת החיסון ויחס חלבון פחמימה 1:2. המשקה אינו מכיל ממתיקים מלאכותיים וצבעי מאכל .

PRO MAX מתאים לבניית מסת שריר לאחר אימון, שמירה על מסת שריר בתהליך ירידה במשקל ונותן מענה לצריכת חלבון גבוהה במעט קלוריות. המשקה טעים, נוח וקל לשימוש ומיועד להתאוששות לאחר פעילות ספורטיבית אנארובית ואירובית ולבנייה יעילה של קבוצות שרירים שפעלו במהלך אימון.

ד"ר יוני ירום מומחה המזון והספורט של הרבלייף מסביר: "מלבד איבוד נוזלים במהלך פעילות גופנית מאבדים גם כמות רבה של נתרן וכמויות פחותות יותר של אשלגן ,סידן ומגנזיום. איבוד כמויות רבות של נתרן עלול לגרום להתכווצויות שרירים, לכן מומלץ להשלים חסרים הנגרמים בזמן הפעילות."

עוד לדבריו: "כמות הקלוריות שאנו מאבדים משתנה בסוגי האימון השונים, לדוגמא: שעת רכיבה מאומצת על אופניים – 900 קלוריות, ריצת מרתון – 3,000 קלוריות, שעת שחייה – 600 קלוריות, שעה וחצי של משחק כדורגל – 1,000 קלוריות."

מחיר מומלץ לצרכן: 351 ש"ח
כמות הקלוריות במנה 15 מ"ל: 190

אופן השימוש: הוסיפו 5 כפות מדידה שטוחות (50 גרם) PRO MAX ל- 250 מ"ל נוזל ונערו היטב. הוסיפו עוד 250 מ"ל להכנת מנה של 500 מ"ל.

מומלץ לצרוך מנה אחת של 500 מ"ל לאחר אימון, יש לשתות 30 דקות לאחר פעילות אנאירובית. יש להשתמש במוצר זה כחלק מתזונה מאוזנת ומגוונת העולה בקנה אחד עם אורח חיים בריא.

ניתן להשיג בטלפון: 03-9431155 בדוא"ל: [email protected]

באתר החברה: http://herbalife.co.il

תגובה אחת
  1. הרבלייף מעולים בחלבון, חשוב מאוד לזכור שלא חשוב מי היצרן רק שיהיה מוכר, הרבלייף או לא, דיאטת חלבון תמיד הכי יעילה.

השארת תגובה