טיפים לשימוש נכון ויעיל במזגן בחורף

לקראת הפעלת המזגן בחימום בחורף יש לבצע מספר פעולות על מנת לוודא שהוא ימשיך לפעול בצורה תקינה במהלך העונה הקרה

מזגן תדיראן U COOL אינוורטר
מזגן תדיראן U COOL אינוורטר

תדיראן מחממת את החורף: מציגה את סדרת תדיראן Alpha אינוורטר המתקדמת – המזגן המושלם לחורף 2018.

כידוע, האופציה היעילה, הבטוחה והטובה ביותר לחימום הבית בחורף היא מזגן. אך, בפועל חלק מהצרכנים מפחיתים שימוש במזגן בחורף בעיקר בגלל תחושת היובש שהוא מייצר בחימום.

מזגני תדיראן Alpha אינוורטר פותרים זאת באמצעות טכנולוגיה מיוחדת, המונעת את תופעת חימום היתר של האוויר על ידי וויסות התפוקה, כך שהטמפרטורה נשארת יציבה, דבר המעניק תחושה נעימה בבית. באמצעות טכנולוגיה זאת, תדיראן Alpha אינוורטר מייבש פחות את האוויר לעומת מזגן רגיל.

בנוסף, מזגני תדיראן Alpha אינוורטר חסכוניים בצריכת החשמל ובעלי דירוג אנרגטי A, דבר המחזיר את ההשקעה אחרי כ-3 שנים בלבד. בנוסף, תדיראן Alpha אינוורטר הינו מזגן מושלם לחורף בזכות העובדה שהוא מסוגל לפעול בחימום גם בתנאי קור קיצוניים, כמו בירושלים, אזור ההר וצפון הארץ, זאת לעומת מזגנים רגילים אשר קופאים לעיתים קרובות בטמפרטורות הקרובות לאפס מעלות.

סדרת תדיראן Alpha אינוורטר מצטיינת בפעולה חרישית במיוחד הודות למנוע בעל 7 מהירויות ופונקציתQuiet Function  הייחודית. הסדרה בעלת 3D Airflow – כנפוני אוויר ממונעים חשמלית לפיזור אחיד של המיזוג בחלל. בנוסף, תדיראן Alpha אינוורטר מציגה את המזגן הקומפקטי ביותר לסלון בישראל – רק 108 ס"מ רוחב!!!

לקראת חורף 2018, תדיראן יוצאת במבצע ומעניקה 3 שנות אחריות מלאה על כל מזגני תדיראן Alpha אינוורטר ללא תוספת תשלום. בנוסף, מציגה תדיראן לחורף את סדרת מזגני האינוורטר המעוצבת והצבעונית היחידה בישראל!

תדיראןU COOL  אינוורטר

סדרת המזגנים תדיראןU COOL  אינוורטר מצטיינת בעיצוב דק ומרשים – רק 18 ס"מ רוחב, ומגיעה בשלל צבעים מרהיבים: אדום יין, שמפניה, לבן פנינה וכסף. המזגן בעל מבנה מעוגל, פנל קדמי חלק ושטוח וגימור ניקל יוקרתי, המשתלבים באופן הרמוני בעיצוב החדר. המזגן כולל תצוגה דיגיטלית נסתרת, המראה את מצב הפעולה של המזגן והטמפרטורה שנבחרה.

הסדרה מציגה חיסכון משמעותי באנרגיה עם מקדם יעילות של  4.30 וצריכת חשמל של 1 וואט בלבד במצב המתנה (Standby). סדרת תדיראןU COOL  אינוורטר כוללת שלט רחוק מתקדם ונוח לשימוש, הכולל, בין היתר, את פונקצית I Feel החשובה במיוחד במצב חימום; כיוון שאוויר חם עולה למעלה, מזגנים עיליים בדרך כלל מפסיקים את פעולת החימום כאשר הטמפרטורה באזור התקרה מגיעה לדרגה שנקבעה, למרות שהרצפה נותרה קרה. פונקצית Feel I, מפעילה רגש טמפרטורה הנמצא בשלט רחוק, מודד את החימום בקרבת המשתמש ומשדר למזגן את המצב הקיים. המזגן

טיפים לשימוש נכון ויעיל במזגן בחורף באדיבות המחלקה הטכנית של תדיראן:

מזגן נחשב לאמצעי החימום החסכוני, הבטוח והיעיל ביותר לחימום הבית בחורף הישראלי. להלן מספר עצות לשימוש נכון במזגן במהלך חודשי החורף.

לפני הפעלת המזגן

לקראת הפעלת המזגן בחימום בחורף יש לבצע מספר פעולות על מנת לוודא שהוא ימשיך לפעול בצורה תקינה במהלך העונה הקרה:

  1. נקו את הפילטרים – לחיסכון בחשמל וחימום טוב יותר, מומלץ להוציא ולשטוף את הפילטרים במים פושרים, לייבשם ולהחזיר למקום לפני הפעולה.
  2. הדליקו את המזגן על חימום – יש להעביר את המזגן למצב חימום ולכוון את הטמפרטורה ל- 25 מעלות.
  3. כוונו את פתחי המזגן כלפי מטה – לניצול נכון של האוויר החם מומלץ לכוון את פתחי המזגן בזווית של 45 מעלות כלפי מטה בשל הנטייה הטבעית של אוויר חם לעלות למעלה.
  4. בדקו את צריכת החשמל של המזגן – צריכת החשמל האופיינית למזגן קטן היא 1-2 קילוואט/שעה ו-3-5 קוט"ש למזגנים גדולים. קל יחסית לזהות צריכת חשמל חריגה, שמעידה על כך שהמזגן אינו תקין או פשוט מדגם ישן ומאד לא יעיל.
  5. וודאו שהמזגן תקין – אם המזגן לא נבדק בשנתיים האחרונות, מומלץ להזמין טכנאי שיבדוק אותו ויוודא שהוא פועל בצורה תקינה. מזגנים שאינם מתוחזקים כראוי צורכים הרבה יותר חשמל ומפיקים פחות חום.
  6. השתמשו במד חום – שימוש במד חום פשוט שעלותו עשרות שקלים בודדים מאפשר לקבל מידע מדויק יותר על הטמפרטורה של חדרים שונים. לפעמים, דווקא התחושה הסובייקטיבית של חום היא פחות אמינה.

בזמן הפעלת החימום במהלך החורף

  1. החימום מלווה בייבוש של האוויר – להקלת היובש ניתן להניח בפינת החדר כלי עם מים אשר יוסיפו לחות נעימה.
  2. תופעה מוכרת במיזוג חורפי הוא החום הכבד שהמזגן מפיץ – לכן הקפידו שלא לעבור 25-26 מעלות – עד טמפרטורה זו החום יהיה נעים ומובטח שלא תרגישו חום ומחנק.
  3. בדקו את איטום החדרים – מומלץ לוודא שהחדרים אטומים כמו שצריך כדי לאפשר למזגן לחמם את הדירה בצורה האופטימלית.
  4. אווררו את החדר – מומלץ מדי פעם לפתוח את חלונות הדירה לצורך אוורור והכנסת אוויר צח. חשוב לסגור אותם היטב לאחר מכן.
  5. השתמשו בפונקצית I FEEL– כיוון שאוויר חם נוטה לעלות מעלה, לפעמים רגש הטמפרטורה מפסיק את פעולת המזגן למרות שהוא עדיין לא הגיע לטמפרטורה הרצויה. שימוש ב- FEEL I מעביר את רגש הטמפרטורה לשלט רחוק ומודד אותה בסביבת המשתמש עצמו.
השארת תגובה