מותג הדרמו-קוסמטיקה VICHY משיק: SLOW ÂGE

תחליב יום אנטי-אייג'ינג המשלב 3 מרכיבים פעילים ומסנן קרינה (SPF25) המסייע בתיקון הופעת מראה סימני הגיל עם התפתחותם: מראה הקמטוטים הראשונים והקמטים, מראה כתמים כהים ותחושת אובדן נפח העור.

וישי קרם סלואו אייג' המחיר 169 שח צלם יחצ (2)
וישי קרם סלואו אייג' המחיר 169 שח צלם יחצ (2)

SLOW AGE –"שומר הראש" של עור הפנים מפני מפגעים חיצוניים, מסייע בתיקון הופעת קמטוטים וכתמים כהים ובהאטת מראה סימני הגיל על העור*.
SLOW AGE- תוצאה נראית באופן מיידי- העור מלא בלחות. יום אחר יום, התחליב מסייע לשיפור מראה העור, מעניק מראה רענן וזוהר יותר ומסייע בחיזוק השכבה המגנה על לחות העור.
SLOW AGE – מראה זוהר, בריא ומלא חיוניות של העור מתגלה.
SLOW AGE – אינה מכילה פראבן, היפואלרגנית ונבדקה גם בישראל על עור רגיש.

ניתן להשיג בבתי המרקחת הפרטיים ברחבי הארץ

*מחקר קליני בהשתתפות 124 נשים (60 נשים השתמשו ב-SLOW AGE, 64 נשים שלא השתמשו)

אנחנו הולכים לחיות עוד זמן רב … לכן, אנחנו צריכים לשאוף לשמור על עור בריא וצעיר, ככל שניתן. זוהי כמובן משימה לא פשוטה.
מעבדות מותג הדרמו-קוסמטיקה וישי, המתמחה במוצרי אנטי-אייג'ינג ולחות, פיתחו את תחליב יום
Âge Slow – קרם הטיפוח הקוסמטי הראשון המשלב 3 מרכיבים פעילים ומסנן קרינה (SPF25) גם נגד קרני UVA הארוכות, ומסייע בתיקון הופעת מראה סימני הגיל עם התפתחותם: מראה הקמטוטים הראשונים והקמטים, מראה כתמים כהים ותחושת אובדן נפח העור.

התוצאה נראית באופן מיידי, העור מלא בלחות. יום אחר יום, התחליב מסייע לשיפור מראה העור, ומעניק לו מראה רענן וזוהר יותר ומסייע בחיזוק השכבה המגנה על לחות העור. מראה זוהר, בריא ומלא חיוניות של העור מתגלה.

SLOW AGE – פורמולה ייחודית
תחליב יום SLOW ÂGE בעל 3 מרכיבים פעילים הינו פתרון פועל להאטת הזדקנות העור:
• בייקלין [ ,[BAICAINתמצית שורשים אנטי אוקסידנטית הנמצאת בשימוש בסין מזה 2,000 שנה,
• ביפידוס נגזרת של רכיב פרוביוטי ו
• מים הטרמליים של וישי. בנוסף,

בנוסף, מכיל התחליב מסנני קרינת UVA/UVB מעניקים הגנה מקרינת השמש , ובמקביל בעל מרקם קליל, שאינו דביק.

שורש בייקלין [[Baicalin root: עוצמה נוגדת חמצון
במשך 2,000 שנה, בייקלין הוא אחד מ-50 הצמחים העיקריים הנמצאים בשימוש ברפואה הסינית המסורתית. וישי בחר בו בשל הסגולות נוגדות-החמצון הבולטות שלו. הכוח שלו? הוא מפחית את תופעת ההתחמצנות המעורבת בהזדקנות השקטה של העור. במיוחד, הוא מצמצם ביעילות את הנזק החמצוני שנגרם ע"י קרני UV וזיהום. הטווח נוגד החמצון שלו בעל השפעה ויכולת גבוהים יותר מאלה של מולקולות כמו ויטמין C ו-ויטמין E.

ביפידוס נגזרת של רכיב פרוביוטי: מחזק-על של העור
ביפידוס הוא נגזרת פרוביוטית המתקבלת מתסיסה של חיידקי ביפידובקטריום לונגום [Bifidobacterium Longum]. הכוח שלו? הוא מחזק את שכבת ההגנה של העור, ובעל יתרונות מועילים בולטים: העור פחות פגיע לגורמים תוקפניים סביבתיים. הן היובש והן הרגישות פוחתים.

המים הטרמליים של וישי: מחזקים מטבעם
המים הטרמליים, רכיב הליבה הפעיל בכל מוצרי וישי, עשירים ב-15 מינרלים טבעיים המחזקים את שכבת ההגנה של העור מפני מפגעים חיצוניים. הכוח שלהם? מגיעים מלב הרי הוולקנו בצרפת, למים הטרמליים האלה תכולת מינרלים מאוזנת, עשירה וייחודית. 15 בדיקות מדעיות הוכיחו את היכולת שלהם לאזן מחדש, לחזק ולחדש את העור, ולהותיר אותו חזק יותר ועמיד יותר בפני ההשפעות הסביבתיות החיצוניות והפנימיות (האקספוזום).

הפורמולה הייחודית של Âge Slow אינה מכילה פראבן, היפואלרגנית ונבדקה גם בישראל על עור רגיש.

המרקם העדין והסנסוריאלי משלב בתוכו רכיבים פעילים של הפורמולה ומסנני קרינת UV, יחדיו מנטרלים את התחושה השמנונית ואת הסימנים הלבנים שמסנני קרינת UV לעתים קרובות מותירים על העור.

ניחוח התחליב פותח במיוחד ומבטא העוצמה הוולקנית של המים הטרמליים של וישי. פיליפ רומנו, רוקח הבשמים המפורסם, הרכיב את הניחוח על בסיס עוצמה לצד רעננות וכך יצר ניחוח קורן המתאים לצרכים גם של העור הרגיש ביותר.

SLOW AGE- מבחן התוצאה
מעבדות וישי הקימו פלטפורמת בדיקות מקיפה וחסרת תקדים להערכת ההשפעה המגנה של Âge Slow מפני ההשפעות הסביבתיות החיצוניות והפנימיות (אקספוזום) במצבי חיים אמיתיים. לשם כך, נבחרו 120 נשים בעלות כל סוגי העור בהתבסס על הקריטריונים השונים המרכיבים את האקספוזום (עישון, חשיפה לזיהום סביבתי, לחץ ומתח נפשי, חוסר שינה, תזונה לא מאוזנת וכו').

התהליך: כל אישה קיבלה צמיד ניטור עם חיישן UVA שמדד את המינון היומי של UVA אליו היא נחשפה.

התוצאות אחרי 4 שבועות, עורן של 63 הנשים אשר השתמשו ב-Slow Age נראה:
87% חלק יותר
71% חזק ורענן יותר
90% גמיש יותר
81% זוהר וקורן יותר
83% מראה בריא יותר

לראשונה, השווה וישי בין היעילות של Slow Age לחיים האמתיים, כלומר, לקבוצה של נשים שהמשיכו להשתמש במוצרים הרגילים שלהן. לשם כך, שתי קבוצות הנשים היו צריכות להיות זהות לחלוטין על מנת שההשוואה תתבצע באופן קפדני ומחמיר.
המדידות נאספו כל 15 יום במשך חודשיים והושוו לנקודות התייחסות. הסיבה למדידת החשיפה לקרני UVA כ- 80% מסימני ההזדקנות נובעים מחשיפה לקרני UV!! לפיכך, היה חשוב לפקח על קרני הUV ולהבטיח שהחשיפה אליהן שווה בשתי הקבוצות על מנת לוודא תוצאות סטטיסטיות אמינות.

SLOW AGE הינו "שומר הראש" של העור שלך מפני מפגעים חיצוניים, מסייע בתיקון הופעת קמטוטים וכתמים כהים ובהאטת מראה סימני הגיל על העור*.

*מחקר קליני בהשתתפות 124 נשים (60 נשים השתמשו ב-SLOW AGE, 64 נשים שלא השתמשו)

מחיר מומלץ לצרכן: 169 ₪ ל-50 מ"ל
ניתן להשיג בבתי המרקחת הפרטיים ברחבי הארץ

כל מוצרי הטיפוח של וישי מכילים את המים הטרמליים ממעיינות וישי, רכיב הליבה במוצרי המותג. המים עשירים ב- 15 מינרלים טבעיים המסייעים בחיזוק שכבת ההגנה הטבעית של העור מפני מפגעים חיצוניים ובשמירה על מראה עור בריא.
ההבטחות של VICHY
• המוצרים נבדקו גם בישראל על עור רגיש.
• המוצרים אינם מכילים פראבן.
• יעילות מוכחת בבדיקות קליניות.
• ייצור על פי התקנים הקפדניים של התעשייה הדרמו-קוסמטית.
• המוצרים מכילים מים טרמליים ממעיינות וישי, המסייעים בחיזוק והרגעת העור.

מוצרי וישי משווקים בבתי מרקחת פרטיים ברחבי הארץ, תוך קבלת ייעוץ מקצועי על ידי צוות בית המרקחת.

לבירור בית המרקחת הקרוב 09-7730800
למידע נוסף ואבחון העור היכנסו לאתר וישי WWW.VICHY.CO.IL
את מוצרי וישי ניתן להשיג בבתי המרקחת הפרטיים ברחבי הארץ.
http://www.vichy.co.il/pharmacies-vichy/all-areas/sl.aspx?source=footer

השארת תגובה