פיקודים חדשים לשדרה התחנתית במשטרת מחוז חוף

למה תחנת חיפה נחשבת לגדולה בארץ . מי ייצא ללימודים עם בכירי מערכת הביטחון . ועל איזה גוף משטרתי, מקביל למחב"מ הצה"לי, תפקד מת"חית יוצאת

נצ''מ גולדשטיין (מימין) ונצ''מ צמח (משמאל). צילום באדיבות דוברות המשטרה
נצ''מ גולדשטיין (מימין) ונצ''מ צמח (משמאל). צילום באדיבות דוברות המשטרה

בטקסים מרגשים שנערכו בערב חג הסוכות, הוחלפו הפיקודים בחמש תחנות משטרה השייכות למחוז חוף. באירועים השתתפו בני משפחות המפקדים, נציגי הרשויות המקומיות, שוטרים וקצינים.

לפיקוד תחנת המשטרה הגדולה בארץ – חיפה, נכנס ניצב משנה (מקביל לאלוף משנה בצה"ל) אמיר גולדשטיין שהיה מת"ח חדרה. את הפיקוד על התחנה הגדולה, עוזב נצ"מ שאול צמח לטובת לימודים במכללה לביטחון לאומי, שם גם לומדים בכירים מכל זרועות הביטחון של ישראל, לרבות צה"ל.

תחנת משטרת חיפה נחשבת לגדולה בארץ, כיוון שבתחום אחריותה, חצי מיליון איש לערך, הכוללים את העיר חיפה עצמה, יישוביי הר הכרמל ואנשים העובדים \ עוברים בתחומה שהם לא תושבי האיזור. לערים תל אביב וירושלים, יש אמנם מספר תושבים גדול יותר מחיפה, אך אלו נחשבות למחוזות משטרה, יותר מתחנה ואף ממרחב.

לפיקוד תחנת משטרת חדרה, נכנס סגן ניצב (מקביל לסגן אלוף בצה"ל) יגאל בן לולו, במקומו של נצ"מ גולדשטיין שכאמור מונה למת"ח חיפה. סנ"צ בן לולו היה ראש מפלג בילוש ביחידה המרכזית של משטרת מחוז חוף, טרם כניסתו לתפקיד זה.

לפיקוד התחנה השכנה – זכרון יעקב, נכנס סנ"צ ערן לוי, שהיה בתפקידו הקודם – מפקד יחידת הסיור המיוחדת של משטרת מחוז חוף. סנ"צ לוי החליף את סנ"צ אתי מאירסון שעלתה לדרגת נצ"מ ומונתה לראש יחידת ביטחון המידע של המשטרה (יחידה ארצית !), המקבילה למערך ביטחון המידע הצה"לי.

לפיקוד על תחנת אום אלפאחם, ייכנס סנ"צ ניר יונה, שהיה סגן מפקד תחנת 'זבולון' (קריות). סנ"צ יונה יחליף את סנ"צ רמי ידען שיוצא לגמלאות. לפיקוד על תחנת עכו, ייכנס סנ"צ יניב רונן, שהיה ראש מחלקת חקירות ומודיעין של תחנת חיפה. סנ"צ רונן החליף את סנ"צ אלי מגן שקודם לדרגת נצ"מ ויקבל פיקוד על הימ"ר, של מחוז חוף.

תגובה אחת
  1. אנשים רעים שהורסים את האזרחים היהודיים במדינה. מתפללים עליהם בבית הכנסת ומכלילים אותם בתוך "מלכות הרשעה" שמהרה תעקר ותושפל ותושמד. שוטרים הם אויבי העם. וחנפנים מס 1 ללקק תחת של ערבים

השארת תגובה