"אפוגטו" גלדיה וקפה יחדיו • בלעדי לרשת חנויות "ילו" בכשרות בד"צ העדה החרדית

גלידות נסטלה פיתחו מוצר ייחודי שיימכר באופן בלעדי בכשרות בד"צ העד"ח עבור רשת החנויות Yellow שבתחנות דלק 'פז' • פיתוח ייחודי של גלידת שמנת תאפשר בחנויות הרשת הכנה של גלידה עם שוט אספרסו מרענן ומעורר במיוחד

אפוגטו
אפוגטו

רשת חנויות Yellow, המקומות בתחנות הדלק ברחבי הארץ, בתוך הערים ובכל הכבישים הבינעירוניים מדרום ועד צפון, מציעה פתרונות מושלמים לנהגים על הדרך, החל ממזון ומשקאות במגוון אדיר ועצום, ועד מכירת כל האביזרים לבית, לתינוק, לרכב ולכל נסיעה שנדרשים להם. כעת, לאחר שיתוף פעולה חדשני עם גלידות נסטלה ישראל, במסגרתו פיתחה נסטלה עבור 'ילו' אריזה ייחודית של גלידת שמנת איכותית, בשורה חדשה ומרעננת לכל הנהגים: גלידה ייחודית עם גרגירי וניל, תאפשר הכנה במקום של 'אפוגטו' – קינוח איטלקי קייצי הכולל כדור גלידת וניל משובח ושוט איכותי של אספרסו קצר הנמזג על גבי הגלידה ומהווה הפוגה מרעננת מהחום הקייצי! הגלידה תוצב במקפיאים בסניפי Yellow ותהיה סגורה באופן הרמטי. בעת ההגעה לקופה, המוכר ימזוג ישירות על הגלידה אספרסו קצר ואיכותי הנמכר בסניפי הרשת.

ה'אפוגטו', הוא קינוח פופולרי במטבח האיטלקי המשלב גלידה עליה שופכים אספרסו חם. הוא נאכל מיד בטרם הגלידה נמסה ולאחר אכילת הגלידה שותים את הקפה הנותר, המתובל בגלידה שנמסה. המוצר יימכר באופן בלעדי בחנויות Yellow , מחירו 12 שקלים והוא כולל 55 גרם גלידה ומנת אספרסו קצר.

שי דגן, מנהל רשת Yellow, אומר כי "שיתוף הפעולה עם גלידות נסטלה והשקת הקינוח הייחודי הוא צעד נוסף של Yellow להעניק חוויה צרכנית עדכנית ועשירה בחנויות הנוחות. האפוגטו הינו תוספת לקטגורית הקפה, מהקטגוריות המובילות של ילו, תוספת קייצית ואיכותית למגוון משקאות הקפה של הרשת, המגלם חדשנות מוצרית לצד איכות בלתי מתפשרת. נמשיך בפיתוח והרחבת מגוון המוצרים המוצעים ללקוחותינו, בין אם מדובר בקולינריה, אלקטרוניקה, ירקות ופירות, קניות אונליין וכדומה".

רשת חנויות 'ילו' ביצעה את העסקה הגדולה מול 'נסטלה' והגלידות של החברה המיוצרים בהשגחה המהודרת של העדה החרדית י-ם, לטובת עשרות אלפי הנהגים חרדים ודתיים בכל אזורי הארץ, הנהנים ממגוון שירותי חנויות הרשת בכל הארץ במחירים מוזלים ואטרקטיביים במיוחד.

השארת תגובה