רבי רפאל אבוחצירא הפתיע את הקהל: אמרתי לאמא שהיא חייבת להגיע והיא הגיעה

קהל רב השתתף בעצרת חיזוק באילת שנערך על ידי ארגון "הידברות" בהשתתפות הראשל"צ הגר"י יוסף, הרב זמיר כהן ראש ישיבת "היכל מאיר" וראש ארגון הידברות, והאדמו"ר רבי פנחס אבוחצירא.

הראשון לציון הרעיף דברי שבח וברכה לארגון הידברות על כל פועלם במסירות להגיע לכל בית יהודי בעולם ולקדש שם שמים.

בדברים שנשא האדמו"ר רבי פנחס שיבח את פעילותו הברוכה של הגר"ז כהן.

"מי עוד זכה להעמיד כזו מערכה כ"כ עצומה כמו הרב זמיר כהן וברוך השם זכה כמו שיש מזוזה בכל בית יש את התורה שלו והחזרה בתשובה שלו בכל בית".

בדבריו הפתיע האדמו"ר את המשתתפים שסיפר כי בין הקהל משתתפת אמו תחי' אשת האדמו"ר רבי אלעזר אבוחצירא זצ"ל וסיפר את סיבת בואה לעצרת.

"רבותי שנה שעברה אני גם הייתי כאן ואני אמרתי למרת אימי אמא את חייבת לבוא לראות את הפעולות של הרב זמיר אז ברשות מרת אימי שליט"א שהקב"ה יאריך ימיה".

בדבריו התייחס האדמו"ר לדברים שנשא הגר"ז כהן על החשיבות להשתתף בשיעורי תורה ולא לצפות רק ע"י מסך וכדומה. "רבותי אני חייב להתייחס למה שאמר כאן מקודם הרב זמיר שכמה שיש שיעורים בכל בית ובית עם המסכים אבל זה לא דומה לשיעור חי. שיעור חי אי אפשר לשאול את הרב. אני רוצה לשאול את הרב?". תהה האדמו"ר בפני הגר"ז כהן "האם מישהו עכשיו יכול לשאול על הדרשה כאן, אי אפשר להפריע. אז אני רוצה לומר לכם את הסוד. הרב זמיר עניו הוא לא אומר לכם את המעלה שיש בשיעור חי, כשבאים לשיעור חי רואים את הדמות של הרב וכשרואים את הדמות של הרב זה משפיע על הקהל. לשמוע אפשר גם בבית אבל לראות את הקדושה ולראות את המסירות זה פועל הרבה יותר מאשר שרואים זאת דרך מסך אז הרב זמיר בענוותנותו אמר שהסיבה היא האם אפשר לשאול את הרב. הרב אי אפשר לשאול את הרב ואי אפשר להפריע". אמר האדמו"ר בנחרצות ובחיוך, "אבל פה רואים אותך וזה משפיע חזרה".

השארת תגובה