מאבק הכשרויות: זוגלובק תשווק דגים תחת המותג 'בד"ץ אגודת ישראל'

קבוצת זוגלובק מתחילה להפיץ את מעדני הדגים המעושנים "קראון פיש" של חברת פוד קולקשן בהיקף פעילות מוערך של כ-20 מיליון ₪ לשנה ובכשרות בד"צ אגודת ישראל

קרואן פיש
קרואן פיש

קבוצת זוגלובק ממשיכה להרחיב את פעילותה בשירותי ההפצה ומתחילה בהפצת מעדני הדגים של חברת "פוד קולקשיין בע"מ" תחת המותג "קראון פיש". חברת פוד קולקשיין מתמחה בייבוא ושיווק מעדני דגים פרימיום מהמדינות הבלטיות ובעלת ניסיון עשיר בתחום. מפעלי הייצור בהם מיוצרם מעדני הדגים הינם בעלי תקני הבטחת איכות מהמחמירים ביותר למזון בריא ואיכותי.

פוד קולקשיין, היא היבואן הרשמי של מוצרי הדגים תחת המותג "קראון פיש", וזוגלובק תהיה המשווקת והמפיצה הבלעדית שלה בישראל. ההסכם נחתם ל – 3 שנים, עם אופציה להארכה בתום כל שנה. היקף הפעילות מוערך בכ- 20 מיליון ₪ לשנת הפעילות הראשונה, במונחי מחיר לצרכן.

מדובר בסדרת 8 מוצרים פרימיום, כגון: פילה סלמון נורווגי מעושן, קרפצ'יו פילה סלמון נורווגי, 4 סוגי הרינג מפילה דג שלם בטעמים שונים, ושני סוגי מקרל שישווקו תחת המותג "קראון פיש – מעדני דגים מהים הצפוני". ייצור המוצרים מתבצע בהשגחת "בד"צ אגודת ישראל".

תשלובת זוגלובק מגיעה מדי שבוע ל־5,000 נקודות מכירה שבהן היא משווקת את מוצריה. לדברי אלי זוגלובק, יו"ר ומנכ"ל זוגלובק: "יש אלינו פניות רבות להפצה בזכות מערכת הפצה בקירור והקפאה מהטובות בארץ, אנחנו אטרקטיביים מאד במיוחד ליצרנים קטנים שמבקשים להתרחב. הסכמי הפצה מאפשרים לנו לעזור לחברות קטנות יותר ומקלות עלינו בעלויות התפעול. כרגע אנו נמצאים במו"מ נוספים להפצה של מותגים נוספים."

לדברי קנופוב אירנה, מנכ"ל פוד קולקשיין: "מעדני דגים קראון פיש מיוצרים מדגים טריים שלא עברו תהליך של הקפאה או הזרקת מים בהליך העישון. לבחירה בחומר גלם איכותי ותהליך עישון והמלחה מקצועי ללא פשרות תפקיד מכריע בטעמם של מוצרי הדגים, אנו בטוחים שהצרכנים יוכלו להרגיש בהבדל ויעריכו את ההשקעה שאנו עושים בבחירת חומרי גלם, וגם בתהליכי הכנת המוצרים. מוצרי קראון פיש יושקו בחנויות החל מהחודש ומיועדים לשדרג את היצע מעדני דגים פרמיום. תחילה יופצו המוצרים ברשתות שיווק נבחרות ובשוק הפרטי ולאחר מכן בכל השוק.

במשך השנתיים האחרונות פיתחה זוגלובק את מערך ההפצה של מוצריה כך שתוכל לתת שירותי הפצת מוצרים ללקוחות נוספים. לזוגלובק יש את אחד ממערכי ההפצה והמכירות של מוצרים קפואים ומצוננים הגדולים ביותר בארץ, המונה כ- 100 משאיות, המגיעות למעל ל- 5,000 נקודות הפצה ברחבי הארץ.
בבעלות זוגלובק מרכז לוגיסטי חדיש בפתח תקווה, על שטח של 3,500 מ"ר.

מרכז ההפצה של זוגלובק כולל קטגוריות חדשות רבות המשווקות בשווקים קמעונאי או מקצועי, כגון: מאפים מלוחים ומתוקים מבית גדרון, שימורי טונה המשווקת בשוק המקצועי, פיצות בעבודת יד ביבוא אישי ועוד.

השארת תגובה