הנהלת "לאומית" בבני ברק התברכה לשנה טובה אצל גדולי ישראל

משלחת של הנהלת "לאומית" התקבלה במעונם של ראש הישיבה רבי גרשון אדלשטיין , האדמו"ר מטשרנוביל והאדמו"ר ממודז'יץ • המנהלים זכו לשבחים על הגדלת הפעילות לקידום בריאות הלקוחות בעיר בני ברק, והתברכו על עמידתם בשמירה על גדרי ההלכה והצניעות

כק האדמור ממודזיץ - 3
כק האדמור ממודזיץ - 3

נציגי הנהלת 'לאומית שירותי בריאות': מנהל המחוז, מר עודד שטמר, מנהל אזור ב"ב- תל אביב, מר איתי גלינסקי, מנהל השיווק למגזר החרדי, הרב אפרים רוזנשטיין, מנהל המכירות, הרב יהודה אידלמן, מנהל לאומית ב"ב, הרב פישל ויזל וכן הרופא האזורי של אזור ב"ב ד"ר אנטו, זכו השבוע להתקבל במעונם של גדולי הדור בעיר בני ברק ולהשמיע בפניהם סיכום שנה מוצלחת של פעילות ועשייה בעיר בני ברק מטעם "לאומית שירותי בריאות". קשר חם והדוק קיים בין הנהלת לאומית שירותי בריאות – הנהלת מחוז מרכז והעיר בני ברק יחד עם רבני העיר. הקשר מתקיים ברציפות לאורך שנים רבות כאשר בעבר אף קיבלו אנשי לאומית בב"ב, תעודת הוקרה והערכה מבית הדין של הגרש"א שטרן. "לאומית שירותי בריאות" מובילה כיום את מהפכת הבריאות המקצועית בעיר התורה והחסידות, דרך ארבעה מרכזי רפואה חדישים, מרווחים ומתקדמים הנותנים מענה בכל התחומים, ומתנהלים ע"פ כל גדרי הצניעות וההלכה בהכוונת רבני העיר שליט"א.

את הביקור החלו חברי המשלחת בביתו של חבר מועצת גדולי התורה וראש ישיבת פונביז', הגאון הגדול ר' גרשון אדלשטיין שליט"א, אשר קבלם במאור פנים ושמע מפי המנהלים על העשייה העצומה של "לאומית" בשדרוג כל שירותי הרפואה בעיר. ראש הישיבה שמע גם על הצרכים המיוחדים של האוכלוסייה בעיר, וכיצד "לאומית" מתאימה בכל דבר ועניין את שירותי הרפואה המקצועית והמשלימה לדרכם של בני התורה, מתוך מטרה להנחיל שמירה על אורח חיים בריא ונכון. מרן הגרי"ג אדלשטיין בירך בחמימות רבה את הנהלת "לאומית, בשנה טובה ומבורכת בעשייה והצלחה למען עשרות אלפי הלקוחות של לאומית שירותי בריאות בבני ברק.

בביתו של האדמו"ר מטשרנוביל, התקבלה משלחת "לאומית" בחמימות רבה ובדברי שבח על 'לאומית'. האדמו"ר התעניין במצב ההתרחבות של "לאומית" בבני ברק, וכן במגוון סוגיות ושאלות הלכתיות העולים על שולחנם של המנהלים והרופאים ובירך בחמימות רבה את המנהלים. את סבב הביקורים להתברך בשנה טובה, סיימה המשלחת של "לאומית" במעונו של האדמו"ר ממודזיץ, שם גם נסובה השיחה סביב ההתפתחות של "לאומית" בחודשים האחרונים בבני ברק, וסביב הפעילות הענפה למען שלימות ובריאות הציבור, כולל הפעילות לקידום בריאות והרפואה המנועת, האדמו"ר שוחח עם הרופאים עם החשיבות הרבה שיש בחיסונים ובבדיקות סקר על מנת למנוע ח"ו מחלות וכו'. כ"ק האדמו"ר שליט"א שהתפעל מהשירות האיכותי והמקצועי שמעניקים ב"לאומית" לתושבי העיר, חתם בברכת שנה טובה ומבורכת לכל חברי "לאומית", ואיחל להם ברכה והצלחה להעניק הלאה שירותי רפואה טובים ולשרת את הציבור נאמנה.

מנהל מחוז המרכז ב'לאומית' מר עודד שטמר, אמר בתום הסיורים בבתי גדולי ישראל כי השירות האישי שיש ללקוחות 'לאומית' בבני ברק, הוא ברמה הגבוהה ביותר, "לא נחסך כאן שום מאמץ וכל נותני השירות פועלים במהירות וביעילות. זכינו להתברך לקראת ראש השנה הבעל"ט ולשמוע את הערכת גדולי ישראל שליט"א לפועלינו. גם בשנה הבעל"ט נמשיך להוסיף ולחדש לטובת עשרות אלפי הלקוחות בב"ב – והעיקר שיהיה זה בבריאות ובשמחה".

השארת תגובה