נושמת סטיילינג: רעיונות לעיצוב האוכל והבית בספר אחד

עיצוב_שולחן_עם_ספריי_זהב_צילום_כפיר_חרבי_סגנון_קרן_ברק_עבור_לאשה_2
עיצוב_שולחן_עם_ספריי_זהב_צילום_כפיר_חרבי_סגנון_קרן_ברק_עבור_לאשה_2

בעידן הרשתות החברתיות של היום, בו האוכל שלנו מקבל ממד נוסף של עיצוב וסטיילינג, מוציאה קרן זהר ברק את הספר: "נושמת סטיילינג" המציג ידע רב ועשרות עבודות שלה בתחום צילומי סטיילינג לאוכל ולעיצוב הבית, צילומי השראה בארץ ובעולם ופרויקטים אשר צולמו למגזינים מובילים ולהפקות מרהיבות בתחום.

בספר תוכלו לקבל הצצה קסומה לעולמות הסטיילינג, לשדרג את מנות האוכל, סגנון ההגשה, עיצוב הסלון, המטבח, חדרי הילדים, השינה ואפילו המרפסת והחצר.

הספר מהווה השראה עצומה ומכיל סיפורים מרגשים וטיפים. הוא סוקר לעומק את תחום הסטיילינג- החל מבניית קונספט צילומי, שילובי צבעים וחומרים, סטיילינג לעונות השנה, דרך סידורי פרחים בסגנונות שונים, סודות הקסם למראה צבעוני ועשיר של האוכל, עיצוב מנות וכלה בטיפים לשדרוג האוכל לילדים, שדרוגים לחלל הבית ואפילו רעיונות מקסימים לעשה זאת בעצמך ((D.I.Y.

הספר חושף את הקורא למסע קולינרי, חוויתי, צבעוני ומרהיב ומציג תמונות מטיולים של קרן בעולם, שווקי אוכל ועיירות פסטורליות החל מהעיר פוזיטנו וחבל אמלפי (בדרום איטליה) ועד למרוקו, תאילנד וכמובן ישראל.

"נושמת סטיילינג" הוא ספר חובה ומתנה נהדרת לחג, הוא מספק לקורא מגוון רעיונות לעיצוב חלל, שולחן, פרחים, אוכל והמון המון השראה. ספר שתמיד כייף לעיין בו ולצלול למעמקי הקסם שביצירה".

קרן זהר- ברק נושמת סטיילינג כבר מעל 20 שנה…היא סטייליסטית לצילומים מסחריים של מזון ועיצוב הבית, ובעלת ניסיון רב שנים בתחום העיצוב. קרן עוסקת ביום יום שלה בסטיילינג לצילום עבור טובי המגזינים והחברות הגדולות במשק. ייחודה טמון בכך שהיא מתמחה גם בסטיילינג מזון וגם בהום סטיילינג.

לפני שהחלה לעסוק בתחום הסטיילינג, עסקה שנים רבות כפרסומאית וכארט דיירקטור במשרדי פרסום מהגדולים בישראל.

לאחרונה קרן הוציאה ספר עיצוב והשראה בו היא מציגה את העולם המרתק של הסטיילינג ושלל רעיונות עיצוביים. הספר מספק לקוראים הצצה נדירה אל מאחורי הקלעים של המקצוע ואל עולמה האישי והפרטי.

הספר חושף את הקורא למסע קולינרי, חוויתי צבעוני ומרהיב ומציג השראה משווקי אוכל ועיירות פסטורליות מסביב לעולם. הספר מדגים סטיילינג מגוון של עיצוב הבית, עיצוב אוכל ועוד.

"נושמת סטיילינג" הוא ספר חובה ומתנה נהדרת לחג, הוא מספק לקורא מגוון רעיונות לעיצוב חלל, שולחן, פרחים, אוכל והמון המון השראה. ספר שתמיד כייף לעיין בו ולצלול למעמקי הקסם שביצירה".

קרן שקדה על מלאכת העיצוב הגרפיקה של הספר לבדה והוא מכיל כ-310 עמודי צבע מרהיבים בהם מוצגים צילומים, חומר מעשי ואוספי השראה של בדים, רקמות ואריחים מכל העולם. הספר העבה נתפר ונכרך בכריכת בד מהודרת.

בין לקוחותיה של קרן זהר-ברק ניתן למצוא משרדי פרסום, עורכים ומפיקים של תוכניות טלוויזיה ופרסומות, שפים, מגזינים המתמחים בעיצוב ואוכל ומגוון לקוחות רחב (בין לקוחותיה: איקאה, פוקס הום, כיתן, פלוראליס, זר פור יו, תמי 4, ניופאן, אסם, קוקה קולה, סינימה סיטי, גלידות נסטלה, משק צוריאל, טונה סטארקיסט, סוגת, אספרסו-בר ועוד)

מחיר: 180 ₪ בסטימצקי, צומת ספרים ובחנויות הספרים ברחבי הארץ.

מבצע מיוחד לחגי תשרי: 130 ₪ בקניית הספר דרך האתר של קרן: www.kerenbarak.co.il , משלוחים לכל רחבי הארץ.

השארת תגובה