מייבלין ניו-יורק משיק: מראה סתיו -חורף 2017/18

החורף הזה השפתיים מקבלות בולטות

מייבלין ניו יורק מסקרה פושאפ דרמה מחיר 40 שח צילום יחצ חול (3) (Custom)
מייבלין ניו יורק מסקרה פושאפ דרמה מחיר 40 שח צילום יחצ חול (3) (Custom)

החורף עוד מעט כבר כאן, הערבים מתחילים להיות נעימים, ואנו מתחילים ללבוש בגדים בגוונים כהים המתאימים יותר לאיפור שלנו.

 

לדברי עדי פרג'י –  המדריכה הראשית של מייבלין ניו-יורק: "בחורף 2018 נוכל להדגיש את השפתיים בעזרת  שפתונים בצבעים  כהים (לדוגמא שפתוני  הבולדס החדשים,  שכל כך מתאימים לעונה הקרה). הגוונים שיבלטו העונה הם גווני חציל, בורדו דובדבני, סגול שחור ויין עמוק.

טיפים ועצות כיצד להשיג את  הלוק הנכון  לחורף 2018:

  1. למראה עור נקי, זוהר חלק ובריא: מייק אפ פיט מי מכסה את כל הפגמים ומעניק מראה קליל ורענן. יש להניח  את המייקאפ באמצעות מברשת, ספוגית או האצבעות. לסיים את המריחה בטפיחות.

 

  1. להוסיף מעט זוהר ללחיים בעזרת סטרובינג סטיק, בטפיחות אצבע על עצמות הלחיים.

 

  1. בעזרת צללית אבקתית בגוון כהה, ובטשטוש עם כרית האצבע, יש להדגיש את הזויות החיצוניות של העיניים במראה מטושטש ומעושן. אין צורך בלדייק- מראה חסר מאמץ רק מוסיף נקודות. יש להוסיף  בעזרת מברשת ספוגית קטנה גוון ניוד בהיר תחת עצם הגבה.

 

  1. מסגרת מושלמת ניתן  להשיג בעזרת הדגשת הגבות. יש לסרק אותן בעזרת מסקרה לגבות מהחלק הפנימי- והחוצה, כמה שיותר דומיננטי יותר טוב. ראש המסקרה העגול של בראו ארטיסט דרמה ייצור גבות מושלמות.

 

  1. בעזרת אייליינר טוש בגוון שחור, יש לשרטט קו חד, נקי ומדויק. רצוי להתחיל בזווית הפנימית ולסיים  עם זווית דרמטית כלפי חוץ. מאסטר פרסייס יעשה עבודה מצוינת ויעזור לחדד את האייליינר.

 

  1. "להעמיס" את הריסיים בגוון שחור ולהרים אותם אל על עם מסקרה פוש אפ דרמה. כי דרמה בלי השקעה בריסים זה כמו תמונה עייפה ללא פילטר.

 

  1. כעת, יש לבחור  את גוון השפתיים. אנו ממליצים בחום (ובקור) על סגול חציל כהה, או במילים אחרות: שפתון בולד 887. יש להתחיל בשרטוט צורת השפתיים החיצונית. לאחר מכן למלא אותן. מריחה אחת תעניק כיסוי מלא.

רשימת מוצרי מייבלין ניו יורק להענקת המראה:

שפתוני בולדס

מייק אפ פיט

סטרובינג סטיק

המסקרה העגול של בראו ארטיסט

איליינר  מאסטר פרסייס

מסקרה פוש אפ

להשיג ברשתות הפארם, כל-בו מזון ובתמרוקיות

השארת תגובה