טבריה: שרי הליכוד מחרימים את העיריה

יו"ר האופוזיציה ציון פיניאן לו יש קשרים ענפים במפלגת השלטון, חשף כי שרי הליכוד מסרבים להגיע לפגישות עבודה בטבריה בשל זלזול מתמשך מצד ראש העירייה

יוסי בן דוד ראש עיריית טבריה
יוסי בן דוד ראש עיריית טבריה

הקואליציה השברירית של ראש עיריית טבריה יוסי בן דוד מתמודדת עם מתקפות מבית ומחוץ. כעת, זהו יו"ר האופוזיציה ציון פיניאן לו יש קשרים ענפים במפלגת השלטון, שחשף כי שרי הליכוד מסרבים להגיע לפגישות עבודה בטבריה בשל זלזול מתמשך מצד ראש העירייה.
לדברי פיניאן: "בחודשים האחרונים אני רוצה להביא לטבריה את שרי הליכוד לפגישות עבודה מול עיריית טבריה אך ללא הצלחה, זאת בעקבות זלזול מתמשך של ראש העירייה יוסי בן דוד אל מול משרדי הממשלה".

פיניאן סיפר על ניסיון להביא לטבריה את שר התחבורה ישראל כץ שכשל בעקבות אי נכונות מצד העירייה: "איני יכול להישאר אדיש נוכח האפתיות שעוטפת את מקבל ההחלטות המרכזי בעיר. ביקור עבודה של שר התחבורה בטבריה מתעכב וחבל לנו התושבים. בתאריך ה 27 ליולי שלחתי מייל לראש עיריית יוסי בן דוד והפצרתי בו להכין רשימת פרויקטים לביצוע ע"י משרד התחבורה, אך עד עתה לא קיבלתי את רשימת הפרויקטים וביקור העבודה שאמור וחייב להתקיים מתמהמה. כולי תקווה ששיקולי האגו והילדותיות מצד ראש העיר יחלפו, ומנגד תהיינה ראייה עתידית נרחבת ודאגה אמיתית לתושבים".

השארת תגובה