עמיחי תחת עמונה: הממשלה אישרה הבוקר תקציב הקמת ישוב עמיחי

לאחר חודשים, בהם מפוני עמונה תלויים בין שמים לארץ ללא קורת גג מסודרת, הבוקר, לאחר הבטחת ראש הממשלה כי יפעל להסדרת ישוב חדש עבורם, אישרה הממשלה תקציב של שישים מילון שקלים לצורך הקמת הישוב

עמונה
עמונה

הבוקר בישיבת הממשלה השבועית, אושר העברת תקציב של שישים מיליון שקלים למשרד הפנים, זאת לצורך עבודות התשתית להקמת הישוב עמיחי עבור מפוני עמונה. משרד הפנים יעביר את התקציב למועצה האזורית מטה בנימין, אשר תשתמש בו כאמור להקמת הישוב.

יו"ר מטה עמונה אביחי בוארון אמר הבוקר בתגובה לאישור הממשלה, כי "לאחר שבועות ארוכים בהם העבודות להקמת הישוב החדש לא מתקדמות ולאחר שבוע קשה מאוד של רכבת הרים בדרך להחלטה שהתקבלה, אנחנו מברכים בזהירות על ההחלטה שלמעשה תביא לחידוש העבודות. אנחנו מברכים את ראש הממשלה ואנשי הלשכה כולם על קידום ההחלטה – ראש הממשלה הוכיח שהוא מחויב לאנשי עמונה ואולם מחויבות זו תמומש לגמרי כשנעלה לישוב החדש".

כמו כן בירך את השרים שנרתמו לעניין: "ראוי לברכה מיוחדת שר הפנים הרב אריה דרעי, שבשבוע האחרון התגייס ופעל ללא ליאות ונוכח מצבם של מפוני עמונה מאידך, התגייסו הוא וכל צמרת משרדו לקחת אחריות על התסבוכת התקציבית ולהביא לפתרונו המוצלח למרות קשיים רבים, אנשי עמונה מעריכים מאוד את שר הפנים על כך. אנו מברכים גם את שר הביטחון וכן את שרת המשפטים שפעלו להצלחת המהלך".

השארת תגובה