בגין מפתיע: "יש עיתונאים שחושבים שככה ישכנעו להגיש כתבי אישום נגד נתניהו"

ח"כ בגין הנחשב לאחד האופוזיציונרים הבולטים של נתניהו מבית, סבור כי התקשורת אמנם מנסה להשפיע על היועה"מ, אך יוצא נגד "הערך החדש בליכוד שהוא "הנאמנות למנהיג" – מדובר בשטות גמורה"

בני בגין. צילום: פייסבוק
בני בגין. צילום: פייסבוק

חבר הכנסת בני בגין הנחשב לשריד אחרון לדור 'נסיכי הליכוד' שנותר כיום במפלגה וידוע כמי שאינו שבע רצון מהתנהלותו הפוליטית של נתניהו ומההטייה ימינה של המפלגה בשנים האחרונות, מפתיע בהתייצבותו לצדו של ראש הממשלה לנוכח הנאום שהשמיע אמש נגד התקשורת.

"כשאומרים שהעיתונות מנסה להשפיע על היועמ"ש, יכול להיות שזה קיים, שיש עיתונאים שחושבים שככה ישכנעו להגיש כתבי אישום נגד ראש הממשלה". אומר בגין.

אך לדבריו הוא איננו חושש מכך, "היועמ"ש ופרקליט המדינה. אני מכיר אותם וגם שמעתי את מה שאמרו אתמול. אין שום סיכוי שהם יושפעו מעיתונות, עיתונאים כאלה ואחרים, מהפגנה, מ-500 או 2500 איש, משני מגאפונים או ארבעה. אנשים לפעמים שוגים גם בהזיות כאלו. צריך לתת למערכת למלא את תפקידה". אמר.

עם זה הוא סבור כי "כאשר אופוזיציה שואפת להפיל את הממשלה, היא עושה את הדבר הטבעי לאופוזיציה. היא צריכה לבקר את הממשלה".

חבר הכנסת בגין התייחס לאזהרה ששיגר יו"ר הקואליציה לחברי הכנסת בפלגה כאשר דרש מהם להתייצב פומבית לצדו של רה"מ, לדבריו, "אני שומע מצמרת הליכוד על ערך חדש – נאמנות למנהיג. לא הכרתי ערך כזה,מדובר משהו הזוי, מגוחך, זו שטות גמורה",

"נתניהו נבחר ליו"ר המפלגה, וצריך להמשיך ולהוביל אותה ללא ספק". קובע בגין.

תגובה אחת
  1. מר בגין בני היקר האם אתה מעלה על דעתך שבזמן שמנחם בגין ע"ה שלט בליכוד ביד רמה מאן דהוא יכל או העיז לא להתיישר לפי מוצא פיו אף אחד לא העיז היתה נאמנות עוורת למנהיג לדעתי כך ראוי וצריך להיות

השארת תגובה