ביטן מאשים: "בג"ץ נוטל מהמשטרה את שיקול דעתה המקצועי וכובל את ידיה"

יו"ר הקואליציה התייחס להחלטת הביניים של בג"ץ המאפשרת את המשך קיום ההפגנות מול בית היועץ המשפטי לממשלה, "ההחלטה נותנת יד להמשך הפעלת הלחץ של השמאל נגד היועהמ"ש"

יו"ר הקואליציה חבר הכנסת דוד ביטן (מתוך דף הפייסבוק)
יו"ר הקואליציה חבר הכנסת דוד ביטן (מתוך דף הפייסבוק)

יושב ראש הקואליציה חבר הכנסת דוד ביטן התייחס להחלטת הביניים של בג"ץ לאפשר לאנשי השמאל להמשיך ולהפגין מול בית היועץ המשפטי לממשלה ואמר, כי "ההחלטה נותנת יד להמשך הפעלת הלחץ של השמאל נגד היועץ המשפטי לממשלה ובכך יוצרת סיכון של עיוות ההליך המתנהל נגד ראש הממשלה".

לדבריו, "בג״צ לא שמר על הזכות להפגין כי היא מעולם לא הוטלה בספק אלא על הזכות להפגין בכיכר גורן בפתח תקווה תוך כבילת ידי המשטרה ונטילת השיקול המקצועי של ראשיה, וזה תקדים מסוכן, אנו מקווים שבג"צ ישנה את ההחלטה שניתנה בצו הביניים".

עם זאת ציין יו"ר הקואליציה, כי פעילי הליכוד לא יתייצבו במוצאי השבת הקרובה להפגנת הנגד המבקשת להביע תמיכה בראש הממשלה והבהיר, "אנחנו לא נפגין השבוע שכן את התשובה למסע הדה לגיטימציה של עריצי השמאל ניתן בהרמת הכוסית שנקיים ביום ד׳ ובכך גם לא נפגע באיכות חייהם של תושבי השכונה. בנוסף, אנו שוקלים את צעדינו להמשך", הוסיף ביטן.

יצוין, כי ביום רביעי הקרוב צפויה להתקיים טקס הרמת כוסית לקראת השנה החדשה כאשר הטקס אמור להפוך למפגן תמיכה בראש הממשלה, נוסף על זה שהתקיים לפני כשבועיים בגני התערוכה.

השארת תגובה