ראש העיר הסביר לחברי המועצה: "אני משמר את האינטרס החילוני"

אבי גרובר בישיבת המועצה: "קידמנו הסעות 'שאטלים' ותחבורה ציבורית בסופי שבוע, הובלנו את המאבק נגד ההפרדה המגדרית בכיתות, אנחנו מעודדים ביקורים בבית-הכנסת הרפורמי בעיר"

אבי גרובר
אבי גרובר

העיר רמת השרון, סמל החילוניות בערי השרון, הפכה בתקופה האחרונה לזירת אגרוף בין תושבים דתיים וחילוניים, האחרונים טוענים ל"הדתה" בבתי הספר, ואילו הדתיים טוענים כי ראש העיר מתנכל במכוון למוסדות דתיים ומצר את צעדיהם. בישיבת מועצה שנערכה השבוע, יצא ראש העיר אבי גרובר במתקפת נגד והצהיר כי הוא זה שהוביל את התחבורה הציבורית בשבת בעיר, יצא נגד הפרדה בבתי הספר ודאג לציבור הרפורמי בעיר.

ראש העיר הזכיר כי בניגוד גמור לטענות שהועלו כנגדו, הוא זה שבאמת דואג לשמור על האינטרסים של המגזר החילוני בעיר: "בכהונתי קידמנו הסעות 'שאטלים' ותחבורה ציבורית בסופי שבוע, הובלנו את המאבק נגד ההפרדה המגדרית בכיתות, אנחנו מעודדים ביקורים בבית-הכנסת הרפורמי בעיר".

ראש העיר הוסיף: "עם זאת, לא נאפשר פסילה גורפת וכוללנית של ציבור כלשהו ולא ניתן לאף גורם קיצוני כזה או אחר להשפיע על התכנים הנלמדים בבתי הספר. חשוב שלא להקצין לצד השני ולשמור על הגיון בריא ועל פרופורציות. לא כל קבלת שבת בגן חילוני היא פעילות מסיונרית. לא כל גננת שמברכת את הילדים ביום שישי בברכת שבת-שלום צריכה לקבל גידופים מההורים".

תושבים חרדים בעיר לא מופתעים מדבריו של ראש העיר. לדבריהם, "ראש העירייה נבחר 'בזכות' קמפיין מסית נגד הציבור החרדי אותו ניהל לאורך כל תקופת הבחירות". הם מזכירים את דבריו של ראש העיר נגד המועמד החרדי יעקב קורצקי שהתמודד מולו: "אני חושש מיעקב קורצקי. הוא לא מתאים לרמת השרון ולסגנון החיים שבה. זה לא רק הכיפה של קורצקי. כשבאים ומנסים להפוך את מגרש הכדורת למתנ"ס חרדי, וכשאני רואה הרבה כוללים וישיבות שצצים במורשה…"

השארת תגובה