פרשת תיאטרון ההדרה בירושלים: "ניצחון לציבור הספרדי"

במקביל למאבק העיקש בתאטרון, נערך אירוע ה'בקשות' בז'ראר בכר • פיני עזרא: "נמשיך לקבל את המגיע לנו"

שירת הבקשות
שירת הבקשות

לאחר חשיפת 'כל הזמן' שחוללה סערה, על הסירוב של תיאטרון ירושלים לקיים את מופע הבקשות של אגף 'מורשת מן המזרח', התקיים בשבוע שעבר המופע המתוכנן בז'ארר בכר.

באירוע שיועד לציבור הספרדי של מצביעי ש"ס ואשר כרטיסי כניסה אליו נמכרו במחיר סמלי של 25 שקלים לכרטיס, השתתפו בכירי הפייטנים ביניהם משה חבושה, אליהו אוזן ודוד שירה שהגיע במיוחד מארצות הברית.

לדברי חבר מועצת העיר פיני עזרא, מחזיק תיק 'מורשת מן המזרח' שדאג למימון האירוע מתקציב התיק עליו הוא מופקד, מדובר בניצחון לציבור הספרדי. "מי שלא רצה לקבל אותנו ולתת לנו ביטוי בתיאטרון ירושלים קיבל אותנו בז'ארר בכר. הציבור הספרדי ימשיך לקבל את האירועים המגיעים לו בעלות מינימאלית כחלק מהחלטתו של יו"ר ש"ס אריה דרעי לדאוג לציבור הספרדי ולבני התורה".

לאירוע הזמין עזרא גם את יו"ר ש"ס בירושלים, צביקה כהן, ואת הראשל"צ הגאון רבי יצחק יוסף שנשא דברי ברכה וחיזוק. לאירוע הוזמנו גם בכירי עיריית ירושלים, ביניהם מחזיק תיק תכנון ובנייה סגן ראש העיר מאיר תורג'מן, חבר המועצה אברהם בצלאל ואישים נוספים.

לפני כשבוע נחשף ב'כל הזמן' כי תיאטרון ירושלים סירב לארח את האירוע של 'מורשת מן המזרח' בנימוק ש"הם אינם עושים אירועים בהפרדה". חבר המועצה פיני עזרא אמר אז ל'כל הזמן': "חשבתי שגירוש ספרד היה לפני מאות שנים. לא ייתכן שבשנת 2017 יפלו עדיין חרדים שסך הכול ביקשו לצרוך תרבות ולשבת בהפרדה. הדבר מכעיס יותר כשמדובר במבני ציבור".

השארת תגובה