עו"ד שפטל מתנצל על שכינה את הרמטכ"ל "פקיד עירייה שמן"

"הרמטכ"ל שלנו, עלוב הנפש, שבכלל נראה כמו איזה פקידון שמן במחלקת ביוב של איזו עירייה", את הדברים הללו השמיע שפטל לפני ימים אחדים במהלך שידור תוכניתו ברדיו – היום הוא התנצל

שפטל
שפטל

ביום חמישי האחרון חולל עורך הדין יורם שפטל סערה כאשר כינה את הרמטכ"ל גדי אייזנקוט במהלך תוכניתו המשודרת ברדיו, בשלל כינויי גנאי פוגעניים ומעליבים וגרף גינויים כמעט מכל קצוות הקשת הפוליטית. היום, בשל גל הביקורת שחוללה ההתבטאות ולפי דרישת מנכ"ל הרדיו, הביע שפטל את התנצלותו בשידור.

במהלך התוכנית גיחך עו"ד שפטל על הרמטכ"ל ואמר, כי "הרמטכ"ל שלנו, עלוב הנפש, שבכלל לא נראה כמו רמטכ"ל אלא נראה כמו פקידון שמן במחלקת ביוב של איזו עירייה. ככה הוא נראה, ככה הוא נראה".

את הדברים השמיע שפטל לאור אכזבתו מאייזנקוט בשל התבטאויותיו בפרשת הסרת המגנומטרים מהר הבית ובשל התנהלותו בפרשת אלאור אזריה, אותו ייצג שפטל בערכאת הערעור.

היום, לאור דרישת מנכ"ל התחנה הביע שפטל את התנצלותו הפומבית, "ביום חמישי האחרון, במהלך השידור, כיניתי את הרמטכ"ל עלוב נפש, בלהט השיחה עם אחד המאזינים, אני מבקש להבהיר את הדברים. אני חוזר בי מהכינוי עלוב נפש, כוונתי הייתה למתוח ביקורת על הרמטכ"ל בעקבות אירועי הר הבית. אינני מוצא לנכון להשתמש בדימוי גוף כביקורת, עמכם הסליחה. היום, ח' באב, אין מועד מתאים יותר לומר דברים אלה".

השארת תגובה