ערנות של אזרח: שני חשודים נעצרו כשניסו לפרוץ לדירות באשדוד

תגובה מהירה של השוטרים ופקחי השיטור העירוני באשדוד, הביאה למעצרם של שני חשודים בהתפרצות לדירה באשדוד. הם הועברו לחקירה במשטרה. מחר תבקש המשטרה להאריך את מעצרם בבית המשפט

מעצר עצור אזיקים
מעצר עצור אזיקים

דיווח שהתקבל הבוקר לקראת השעה 11 במוקד מאה של המשטרה מפיו של אחד מדיירי הבניין על שני חשודים המסתובבים בבניין מגורים בעיר אשדוד ומנסים לפתוח את דלתות הדירות שם, הזעיק למקום כוחות משטרה רבים ביניהם שוטרי יחידת הסיור הרגלי, "שוטרי מקוף", וצוותים של יחידת השיטור העירוני. "הגעה מהירה של כוחות רבים ביניהם פקחי השיטור העירוני העובדים "כתף אל כתף" יחד עם השוטרים, וכוח שיטור רגלי שהוקם במטרה להגביר את תחושת ביטחון התושבים בעיר, הביאו יחד למעצרם של שניים שהגיעו מרחוק לפגוע במרקם החיים התקין בעיר ובביטחונם ורכושם של התושבים" נמסר מהמשטרה.

הכוחות שהגיעו לבניין החלו בסריקה בו שבמהלכה איתרו את שני החשודים כאשר אלו החלו במנוסה אך ללא הועיל. אחד החשודים נעצר עוד בקומה בה אותר על ידי הכוחות ואילו החשוד השני החל במנוסה רגלית בחדר המדרגות לכיוון מטה שם פגש בקומה רביעית כוח משטרתי נוסף שסגר את נתיב בריחתו. על אף התנגדותם נחרצות למעצרם תוך ניסיונות להדוף את השוטרים והפקחים מעליהם השניים נעצרו ונכבלו.

לאחר מעצרם הועברו שני החשודים, תושבי רמלה כבני 46 ו-29, לחקירה בתחנת המשטרה בעיר. מחר תבקש המשטרה להאריך את מעצרם בבית המשפט לטובת המשך פעולות החקירה.

השארת תגובה