בעלת עסק, 10 מרכיבי זהב לכתבה שמביאה לקוחות חדשים

חנות חדשה של גולברי וסקארה ברחוב רבי עקיבא בבני ברק
חנות חדשה של גולברי וסקארה ברחוב רבי עקיבא בבני ברק

כיועצת עסקית אני שומעת רבות מבעלות עסקים שעושות מאמצים להשיג הזדמנות לטור/ כתבה וכשהן מצליחות להשיג את ההזדמנות הן משקיעות המון מאמץ בכתיבת כתבה יפה, אך לא תמיד לפי כללי הכתיבה השיווקית המאתרת ועם הרבה ציפיה שהכתבה תגרום לחשיפה גדולה ותביא לקוחות חדשים אבל לפעמים אפילו לקוח אחד לא פנה בעקבות הכתבה. וזה לא חייב להיות כך.

יש אפשרות לכתוב בצורה שתביא לתוצאות אפקטיביות ממש בעז"ה אם מקפידים על כללי הכתיבה השיווקית המאתרת.

כמו שכתב לי לקוח שהנחיתי אותו: "במשך חצי שנה כתבתי טור שלא הביא לי לקוח אחד לאחר שהדרכת אותי לכוון לקהל המדוייק, ולמוצר מדויק שלי, כבר בטור הראשון שכתבתי עם ההנחיות שלך, פנו אלי בפחות משבוע 7 לקוחות" אז היום אני מגלה לשימושכן, 5 כללי הזהב מתוך 10 לכתיבה אפקטיבית שמושכת לקוחות:

כלל 1: תשאלי את עצמך, מהי הבימה שבה ריכוז גבוה מקהל היעד שלי?

כלל 2: להמנע מטעויות נפוצות בכתיבה שיווקית: כתיבה כללית מדי, רצון

להקיף את כל המידע האפשרי, מחשבה שמא המון תוכן יצור יותר סמכות שלך.

אני באופן אישי מעדיפה נושא אחד ממוקד מאשר 5 נושאים שונים במאמר אחד.

כלל 3: להרגיש את כאבו של הלקוח- בכל כתבה כדאי לשים דגש על כאב אחד/ צורך אחד מתחום המומחיות שלך, על מנת שהקורא הפוטנציאלי יתחבר לנקודה הזו אצלו בחיים.

כלל 4: לספר על הפתרון לכאב עליו את כותבת, כולל הפתרון שלך (המוצר שלך/ השרות שלך)

כלל 5: להניע לפעולה- כל פעילות שיווקית שלכם חייבת להסתיים בהנעה לפעולה.

יש שיטות שונות להנעה לפעולה, צריך למצוא את ההנעה הנכונה לבימה בה אתן מפרסמות.

בקרוב: 5 כללי זהב יסודיו, עקבו אחרי הכתבות המתפרסמות.

לקבלת מדריך לשיווק חכם לבעלת עסק חרדית: [email protected]

השארת תגובה