מתכוננת לחתונה? כל מה שכדאי לך לדעת על טיפוח

לפני שמתחילה עונת החתונות: טיפים ועצות לטיפולים אסתטיים נכונים לכלה ולאמה לקראת היום הגדול • על עור, שומן, כהויות, קמטים ועוד

Belotero deutsch 4C ohne-Lidocain | צילום: יח"צ חו"ל
Belotero deutsch 4C ohne-Lidocain | צילום: יח"צ חו"ל

כולנו חולמות מגיל צעיר על ערב החתונה, הרגע שבו כל אחת רוצה להראות במיטבה בערב החשוב של חייה. החל מדיאטה, בחירת שמלה, מעצבת שיער, מניקור פדיקור וכמובן הפנים שלהם תפקיד מרכזי. לא פחות חשוב גם לאם הכלה בערב זה, גבריאל חנני מנכ"ל חברת פרומדיקס, מייעץ אילו טיפולים מומלץ לעבור לקראת היום הגדול.

1. להחיות את העור באמצעות פילינג קל של SKINTECH טיפול המיועד לשמירה על איכות העור, לעור בעל פיגמנטציה קלה ושנראה קצת עייף. טיפול קל שניתן לעשות גם בתקופת הקיץ. מומלץ לעשות כשבועיים לפני החתונה. בד"כ טיפול אחד מספיק.

2. הידוק קו הלסת והסנטר באמצעות טכנולוגיית גלי רדיו זעירה פולשנית,Facetite by InMode הינו הדור החדשני ביותר של טכנולוגיית גלי רדיו זעירה פולשנית המאפשרת טיפול בו זמני בשכבות הפנים השונות: דרמיס, ספטות תת עוריות ושומן תת עורי והתוצאה המתקבלת הינה מדהימה.

Soft-touch חברת פרומדיקס – מכונה להעלמת צלוליטיס | צילום: יח"צ

3. חברת פרומדיקס מציעה סדרת טיפולי מזותרפיה של חברת Skintech ככול שאנו מתבגרים אזור הדקולטה והצוואר מסגירים את גילנו, טיפול זה נועד להפוך את העור לחיוני יותר, חף מקמטוטים ועם פחות פיגמנטציה, הטיפול מתבצע באמצעות שחרור מבוקר של חומר לתוך העור בזריקות קטנטנות של חומצה היאלורונית, ויטמינים ומינרלים המחיים ומזינים את העור. כדאי להתחיל את הטיפול כחודש וחצי לפני החתונה.

4. הידוק ומיצוק העור ורקמות תת עוריות במשולב עם מסה מבוקרת של מצבורי שומן ממוקדים בפנים ובצוואר, כל אלו יוצרים אפקט הצערה משמעותי, ללא צורך בהליך כירורגי. ההליך קצר, זמן ההחלמה מהיר והתוצאות דרמטיות במטופלים מתאימים, ללא צורך בהתערבות כירורגית. מומלץ לעשות כשלושה חודשים לפני החתונה.

5. טיפול לשיפור והצערת מראה עור הפנים סופט ליפטינג בשיטת ה- Fine Lift טיפול הסופט ליפטינג בשיטת ה- Fine Lift הוא טיפול חדשני בתחום הרפואה האסתטית, המיועד למיצוק עור רפוי בפנים ובאיזורים אחרים בגוף. סופט ליפטינג בשיטת Fine Lift מתאים לעיצוב והחלקת אזור הצוואר, הסנטר, הלסת, הלחיים והגבות. השיטה פועלת גם לשיפור הקמטוטים מעל השפה, מסביב לעיניים, קמטי הבעה, דקולטה וכן לטיפול בצלוליט, למיצוק עור הגוף באזורים כגון ידיים, ירכיים ועוד. הטיפול תורם למראה עור חלק, חיוני ובריא, המביא לתוצאות מידיות הנשמרות לאורך זמן ומסייע להאט ולמנוע את המשך הזדקנות העור. מומלץ לעבור את הטיפול כחודשיים לפני החתונה.

6. מיני פייס טייט באמצעות חוטי אפטוס, שיטה זו מתאימה לנשים בכל הגילאים הסובלות מצניחת עור הפנים והצוואר ברמה קלה עד בינונית. הטיפול מציע החלמה מהירה ומעט מאוד סיבוכים יחסית לניתוח. הפרוצדורה מתבצעת בהרדמה מקומית, במהלכה מוחדרים אל מתחת לעור חוטים מיוחדים העשויים מחומרים הנספגים בגוף. מעבר ליכולתם למתוח, החומרים ממנו עשויים החוטים – קפרולקטון וחומצה לקטית מעוררים את הגוף לייצר קולגן ואלסטין. אלו אותם הסיבים הממצקים את העור ומגבירים את גמישותו. מומלץ לעשות את הטיפול לפחות חודשיים לפני החתונה ולא קרוב מידי למועד.

7. טיפול בכהויות תחת העיניים באמצעות Belotero Balance חומצה היאלורנית המיועדת לשימוש מתחת לעיניים, מיועדת להפחתת סימני ההזדקנות הטבעי של העור, מומלץ להתחיל את הטיפול לפחות חודשיים לפני החתונה. את ההזרקה עושים בפעמיים, בפעם השנייה לא קרוב יותר מחודש לפני החתונה.

מכשיר פייס טייט המשווק על ידי חברת פרומדיקס |צילום: יח"צ

8. מילוי קמטים ועיצוב שפתיים באמצעות משפחת מוצרי בלוטרו -BELOTERO- טיפול קל יחסית, בו מוזרקת החומצה ההיאלורונית המיוצרת בטכנולוגיה ייחודית שתוצרה הוא מוצר רך והומוגני המתמזג בצורה מושלמת עם עור, את התוצאות ניתן לראות מיד. כדאי לעשות את הטיפול כחודש לפני החתונה.

9. לאלו שלא מצליחות להוריד את השומן העיקש פרומדיקס מציעה שיטה חדשנית, בלתי פולשנית, לפירוק שומן ממצבורי שומן עקשניים לחיטוב והצרת היקפים, באמצעות מכשיר חדשני MICOOL, מזה זמן רב ידוע כי רקמת שומן מתכווצת בחשיפה ממושכת לקור וכעת, מכשיר ה- MICOOL נותן פתרון זה בצורה מבוקרת ובטוחה לעיצוב הגוף. מכשיר ה- MICOOL מיועד לפירוק שומן אצל נשים וגברים הסובלים ממצבורי שומן עקשניים באזורים כמו: בטן, מותניים, ירכיים וגב. הטיפול אינו מיועד לאנשים הסובלים מעודף משקל גבוה. הטיפול אינו כואב. אין מדובר בכאב אלא בהרגשת יניקה של האזור (כמו בכוסות רוח). תחושה זו חולפת תוך מספר דקות. הטיפול אורך בין 50-60 דקות. ומומלץ לעשות סדרה של 2-3 טיפולים במרווח של חודש וחצי אחד בין השני, מומלץ להתחיל חצי שנה לפני החתונה.

השארת תגובה