גבאי מפתיע: "הרצוג הביא 24 מנדטים, ראוי שימשיך בתפקידו"

המתמודד לראשות מפלגת העבודה שהעפיל לסיבוב השני אבי גבאי הפתיע הבוקר כשנשאל על זהות מועמדו לתפקיד יו"ר האופוזיציה – ."ההוגנות והענייניות מחייבים שימשיך בתפקיד ואשמח אם יסכים לכך"

הרצוג וגבאי
הרצוג וגבאי

המועמד אבי גבאי שהעפיל לסיבוב השני בבחירות לכהונת יושב ראש מפלגת העבודה הבהיר הבוקר אין לו כל בעיה שיצחק הרצוג ימשיך בתפקידו כיושב ראש האופוזיציה.

לדבריו, "נשאלתי על עניין תפקיד יו"ר האופוזיציה והתשובה מאוד פשוטה".

"מתחילת הדרך הבטחתי לציבור ענייניות והוגנות. אני לא עושה דילים של השיטות הישנות שהביאו את העבודה לאופוזיציה".

"אני עושה פוליטיקה שונה וקורא לכולם להצטרף אליי. אצלי, ההבטחה היחידה היא להצטרף להחלפת הממשלה בראשות נתניהו. לשם כך, מיד לאחר הפריימריז נחזק את העבודה האופוזיציונית בכנסת אבל לצידה נפתח בקמפיין להבאת קהלים חדשים למפלגה. נהיה בכל מקום שבו ניתן לשכנע ופחות אצל המשוכנעים". אומר גבאי ומדגיש, כי "תפקיד יו״ר האופוזיציה הוא לא מטבע לסחור בו".

"יצחק הרצוג נבחר והביא 24 מנדטים ואין חובה להחליף אותו. להיפך, ההוגנות והענייניות מחייבים שימשיך בתפקיד ואשמח אם יסכים לכך – כמובן שאני קורא לו כמו לעמר ולאראל להצטרף אליי כדי להחליף את נתניהו".

נזכיר כי העובדה שאבי גבאי איננו מכהן כחבר כנסת והתפטרותו מהממשלה עם פרישתו ממפלגת 'כולנו', הרי שבמידה וייבחר לכהן כיושב ראש המפלגה יצטרך מתוקף התקנון למנות את אחד מחברי הכנסת המכהנים, כדי שזה ינהל את ענייני המפלגה וישמיע את דבריה מעל דוכן המליאה ויציג את עמדותיה בעניינים העומדים על הפרק.

תגובה אחת
  1. בינתיים הוא עוד לא נבחר לראשות העבודה, והוא זקוק לתמיכה של הרצוג…

השארת תגובה