המזימה הטורקית נחשפת: 4.500 ש"ח עבור פרובוקציה בהר הבית

בימים האחרונים נחשף כי טורקיה מנהלת קמפיין אדיר בקרב האוכלוסיה הערבית בישראל במטרה "להגן על אל-אקצה מפני איומי הציונים להחריבו", לשם כך מוזרמים מיליונים למטרות מפוקפקות

חרדים בהר הבית (5)
חרדים בהר הבית (5)

בימים האחרונים נחשף, כי קרן צדקה טורקית הכפופה למשרדי ראש הממשלה והנשיא החלה בהזרמת מיליוני דולרים בהגדרת פרוייקט ייעודי חדש, "הנה על אל-אקצה, מפני הפלישות הישראליות והאיומים להחריבו".

מהדיווח עולה, כי אנשי הארגון הפועלים בישראל עובדים על מערך הסעות המוני להר הבית, כשבראש העולים בחסות הארגון עומדים אנשי תנועות 'מוראביטון' ו'מוראביטאת', תנועות חסות של 'הפלג הצפוני של התנועה האיסלאמית' שהוצאו אל מחוץ לחוק, לאחר שאלו נהגו ליזום ולחולל פרובוקציות בהר הבית.

במסגרת הפרוייקט בו הושקעו למעלה מ- 10 מיליון שקלים, נרכשו כ- 11אוטובוסים לביסוס המיזם כשבמקביל נשכרים מדי שבוע עשרות אוטובוסים נוספים.

בדיווח שנחשף בתחקיר שערך 'ישראל היום' עולה, כי בשב"כ עלו על כך שבתמורה לשהותם ברחבת ההר ולהתגרותם הקבועה במבקרים היהודים, קיבל כל אחד מאנשי ה"מוראביטון" וה"מוראביטאת" משכורת חודשית של עד 4,500 שקלים. את המידע חשף בחקירתו מחמוד מחמד עיסא טועמה, פעיל חמאס בכיר שנעצר כאשר שב לפני שנים אחדות מסעודיה. טועמה סיפר כיצד השתמש חמאס בתנועה האסלאמית בישראל, ואף העביר באמצעותה כספים רבים לפרויקטים בירושלים – לרבות הפרויקט להבאת הערבים הישראלים להר הבית.

השארת תגובה