עיריית ביתר עילית תחלק תמיכות בכעשרה מיליון שקלים

בשורה לתושבי ביתר עילית: רה"ע מאיר רובינשטיין הודיע על חלוקת תמיכות בסך כולל של כעשרה מיליוני שקלים לשנת 2017 • בנתמכים: מוסדות פטור, בתי כנסת ומקוואות, מוסדות חסד ואירועי תרבות • התמיכה לבניית ביכנ"ס ומקווה – מאות אלפי ש"ח

כיכר היונים בביתר
כיכר היונים בביתר

תמכין דאורייתא: עיריית ביתר עילית פרסמה הודעה רשמית על הזמנה להגשת בקשות לתמיכות לשנת 2017, בסך כולל של כעשרה מיליוני שקלים, שיועברו לשורה ארוכה של מטרות חינוך, דת, תרבות ורווחה.

בין הזכאים לתמיכה נמצאים גם מוסדות חינוך מזרם הפטור, שאינם נהנים מחוק נהרי. ע"פ החלטת רה"ע, תתקצב העירייה את המוסדות הללו, בכדי שאלו שנוהגים בחינוך ע"פ הוראות רבותיהם במסורת הקודש, לא ייפגעו.

בנוסף, תתקצב העירייה בניית בתי כנסת ומקוואות, בסכומים שיגיעו עד למאות אלפי ש"ח. הסכום הסופי תלוי גם במספר הבקשות שיתקבלו, וגם בנחיצות בית הכנסת או המקווה שייבנו. כך למשל, בניית מקווה בשכונה חדשה תזכה לסכום גבוה יותר מאשר בשכונות ותיקות.

בנוסף, תממן העירייה אירועי תרבות ודת, כמו הכנסת ספר תורה למוסד או בית כנסת, חנוכת בית כנסת, אירוח אדמו"ר ואו מנהיג קהילה לשהייה בעיר ועריכת טיש/התוועדות, שבתות פיוט ואירועים עירוניים המוניים דוגמת יום שכולו תורה וכדו', וכן אירועי שמחת בית השואבה בחוה"מ סוכות.

את התמיכות גיבשו רה"ע מאיר רובינשטיין יחד עם יו"ר ועדת תמיכות ה"ה בעריש שמעיה, מתוך הסתכלות רחבה על הנושאים החיוניים הזקוקים ביותר לתמיכה עירונית, בהשוואה למכלול הנושאים בה משקיעה העירייה ברחבי העיר.

בעירייה מוסרים, כי את הבקשות יש להגיש עד ליום חמישי ד' באב, 27.7.17. הבקשות יגיעו לדיון בוועדת התמיכות של העירייה, ולאחר מכן יובאו המלצות הועדה לאישור מועצת העיר.

השארת תגובה