קריאות ביניים והפרעות לנאומו של בנט בועידת 'הארץ'

"תנו לי את אותה הזדמנות שהייתם נותנים לברגותי", קרא בנט שהבהיר, "אני שומע את קריאות הבוז, 85 אחוז מהציבור כאן אינו מסכים איתי, אבל 85 אחוז מהציבור מסכים – זה מצביע על עוצמת הניתוק מהציבור במדינה"

בנט בלב מלכה (25)
בנט בלב מלכה (25)

נראה כי השר נפתלי בנט שהוזמן לשאת הבוקר דברים בפני באי וועידת עיתון 'הארץ', נערך היטב להופעה העוינת בפני קהל קוראי 'העיתון לאנשים חושבים'.

בנט הגיע לועידה כשהוא מתכוון לפרוש בפני אנשי השמאל הרדיקלי את משנתו המדינית כשהוא זוכה להפרעות ולמחאות קולניות מצד חלק מהמשתתפים.

"אין לאף אחד מונופול על השלום. גם לא לשמאל. אני רוצה שלום לא פחות מכם. גם לימין אין מונופול על הפטריוטיות", קרא בנט.

"אם היינו מקשיבים לכם ולמומחים ביטחוניים אחרים, שהציעו למסור את הגולן לאסד אז היום היה לנו את דאע"ש על שפת הכינרת וגיהינום בגליל העליון – אנחנו מצדנו כבר מסרנו 80 אחוז משטחי ארץ ישראל שהוקצו לנו בבלפור. הויתור הענק הזה כבר בוצע".

ובאשר ליו״ש הבהיר יו"ר 'הבית היהודי', כי בכל הסדר שהוא, "יהיו שני איזורים. איזור בשליטה ישראלית עם מקסימום שטח ומינימום פלסטינים, כאשר בשטחים הפלסטינים תהיה אוטונומיה עד להודעה חדשה. זה כולל בחירות, פרלמנט, דגל אבל לא כולל שליטה ביטחונית ופתיחת שערי אותה ישות למיליוני הפליטים הפלסטינים בסוריה וירדן".

הוא התריע, כי "אם ניתן לפליטים להיכנס נפר את האיזון הדמוגרפי. הם לא ייעצרו בשכם ורמאללה הם ירצו לחזור ליפו וחיפה. ואז כל הצרה הזאת תביא עלינו אסון דמוגרפי".

השארת תגובה