מועצת העיר אישרה פה אחד: זאב קשש ימונה למנכ"ל עיריית אלעד

בישיבת העירייה שהתקיימה היום אושרה פה אחד הצעת ראש העיר למינויו של קשש לאחר שהוא נבחר והומלץ על ידי ועדת המינויים המשותפת לעירייה ומשרד הפנים

מליאת עיריית אלעד אישרה פה אחד את הצעתו של ראש העיר הרב ישראל פרוש למינוי הרב זאב קשש למנכ"ל העירייה, זאת לאחר שהוא נבחר והומלץ על ידי הוועדה למינוי בכירים המשותפת לעיריית אלעד ומשרד הפנים.

לאחר עבודת שטח רבה שכללה חיפוש ואיתור מועמדים מתאימים לניהול עיריית אלעד, נבחר קשש, לו ניסיון רב, והוא מעתה יכהן כאמור כמנכ"ל העירייה.

הרב קשש צבר ניסיון רב בתחום הניהולי, לאחר שהיה ממקימי וראשי ארגון איחוד הצלה, שם כיהן במשך כעשר שנים כיו"ר הארגון, עד לפרישתו לאחרונה. במסגרת תפקידו ליווה וניהל את הארגון מראשית פעילותו ועד לשגשוגו כיום. כיו"ר הארגון תרם רבות לשיתופי פעולה עם משרדי ממשלה, רשויות מקומיות וגופים רבים נוספים אשר סייעו לשגשוג פעילות של אחוד הצלה, כגוף חרום ממוסד ורשמי במדינת ישראל.

הרב זאב קשש נודע בפעילותו הברוכה למען הכלל והפרט, הובלת מיזמים חברתיים וקהילתיים שנגעו בכל רבדי החברה בישראל. בתבונה ובאחריות רבה הוביל את מהפכת רפואת החירום כיו"ר איחוד הצלה במשך עשור תוך הובלת ובניית חזון ארגוני, איזון תקציבי, גידול ופיתוח העמותה ומימוש היעדים שהוצבו בפניו. לרב קשש ניסיון ניהולי רב מערכתי, יכולת ניהולית מוכחת, כישורים אותם ירתום לתנופתה ושגשוגה של העיר במכלול ההיבטים.

ראש העיר הרב ישראל פרוש אמר כי "אני שמח על אישור מינויו של זאב קשש למנכ"ל העירייה. מדובר באיש מקצוע משכמו ומעלה שבא עם רצון ושאיפות לעשיה. המינוי זכה לברכתם של גדולי ישראל שליט"א, ואני בטוח שיחד עם הזכויות הגדולות שיש לו בהצלת אלפי אנשים בתפקידו הקודם באיחוד הצלה, וניסיונו הרב בניהול ופיתוח, תהיה לו סייעתא דשמיא לעזור לנו בהובלת העיר קדימה".

יו"ר דגל התורה באלעד, הרב אברהם שטרן אמר כי "מינוי זה הוא המשך הפעילות המבורכת שמביאה שגשוג ופריחה לעיר אלעד. מינוי מבורך של איש מקצוע אשר התמחה בהתנהלות מול הגורמים הממשלתיים, ובסופו של יום מינויו יעודד הבאת תקציבי פיתוח, מרכזי תעשיה ומסחר לעיר".

הרב זאב קשש הודה לראש העיר הרב ישראל פרוש ולחברי המועצה על האמון שהביא לבחירתו על ידי כלל החברים. "אני ניגש לתפקיד בהערכה ובהערצה לעיר ולעומד בראשה על תנופתה האדירה של העיר, ומתפלל שאזכה למלא את שליחותי נאמנה ולהיות חלק מצמיחתה ושגשוגה של העיר אלעד, לכבודה ולכבודם של תושביה", אמר.

תגובה אחת
  1. אין ספק שמדובר במינוי ראוי ומוצלח ביותר. אלעד זכתה ברב זאב קשש שיסייע להוביל את העיר קדימה בתבונה וברגישות.

השארת תגובה