סודות הכתב: הסודות של אותיות האזור התחתון

סודות הכתב
סודות הכתב

 

אותיות ק,ן,ך שייכות לאזור האותיות התחתון. האזור התחתון משקף את היצריות של האדם, הכסף, ההגשמה והקיום. יש המסתפקים במועט ויש הרוצים לבנות לעצמם מעמד המבוסס על שליטה, כוח, כבוד ויצריות.

מי שמפתח את האזור התחתון כלומר שאזור זה יותר דומיננטי בכתב ביחס לאזור אמצעי או עליון, הוא אדם יותר יצרי, חומרי ופיזי, וכן בעל רצון לעשייה עם תוצאות מהירות. אדם בעל אזור תחתון מפותח יעדיף לקבל הכשרה מקצועית קצרה כיוון שהוא בד"כ טיפוס אנרגטי ועלול להיות  קצר רוח להתחיל "לגלגל כסף" .

אפשר לכנות את המושכים לכיוון התחתון כבעלי תשוקה. יש שתשוקה זו מובילה לעשיה מבורכת, נתינה לזולת, דרבון לרצות לבסס את עצמנו ולהביא לידי ביטוי את האישיות הייחודית שלנו, יחד עם זאת ,יש שתשוקה זו יוצרת תחושה של חוסר סיפוק ורצון לריגוש מיידי והיא המניעה את האדם לנהור אחר תאוותנות, התמכרויות, הימורים ותאוות בצע. שבסופו של דבר הן גורמות לחוסר סיפוק, כפייתיות, תחושות כמו היעדר ערך עצמי או חוסר סיפוק קבוע, תופעה שגורמת סבל ומושכת את האדם שוב לחפש ריגוש שישקיט את חוסר הסיפוק, ושוב ושוב הוא מוצא את עצמו באותה סחרחורת. לא בכדי נקרא העולם התחתון בשם זה.

בשני הכתבים הנ"ל נמצא אזור תחתון מפותח. אבל השוני בתנועה בצורת הכתב והארגון מלמדים אותנו על ההבדלים שיבואו לידי ביטוי בעשיה.

הטיפוס הראשון כותב לאט, קו עבה, מוסיף סימני פיסוק והדגשים, האות ן' ארוכה ויורדת בלחץ חזק לשורה למטה, אזור עליון כמעט ולא קיים, אדם זה חומרי אבל בלי מעוף ושאפתנות גדולה, האנרגיות שלו מופנות לעבוד בשביל הצ'ק שבסוף החודש ותו לא.

הטיפוס השני הוא אדם יותר עצמאי, זקוק להיות בעמדת ניהול זקוק למשכורת גבוהה בשביל לבזבז תנועת הכתיבה שלו מהירה מאד, הקו עדין יותר, אותיות יורדות מטה גם אותיות ששייכות לאזור האמצע! אזור עליון גבוה כלומר יש לו שאיפות יחד עם מרץ ויכולת להוריד דברים לשטח .

מי שהאזור התחתון שלו אינו ארוך ומושך כלפי מטה, היצרים שלו והמימוש שלו אינם חזק, ויכול להיות שיש לו בעיות בפרנסה וחוסר מוטיבציה לייצר כסף.

בעלי אזור תחתון יעסקו במקצועות כגון: קבלני בניין, ספורטאים, כדורגלנים, מעצבי שיער, טבחים, חקלאים, אנשי עסקים.

השארת תגובה