הרכבת הקלה נערכת לחג הפסח: תערוכה ייחודית מסוגה בתחנות

סיטיפס התאימה את תדירות הרכבות לביקושים הרבים ותציב עמדות מאוישות למכירת כרטיסי נסיעה בתחנות המרכזיות * בתחנות הנבחרות יוצבו מיצגי אומנות צבעוניים של תלמידות בית הספר הגבוה לעיצוב ותקשורת "סיעור מוחות"

הרכבת הקלה
הרכבת הקלה

סיטיפס הרכבת הקלה בירושלים נערכת לקראת המוני המבקרים הצפויים להגיע לבירה במהלך חג הפסח. במסגרת ההיערכות, התאימה סיטיפס את תדירות הרכבות לשעות הביקושים הצפויים במהלך ימי חול המועד, ויתווספו רכבות בשעות הערב כך שזמן ההמתנה יתקצר והתדירות תגדל.

גם מערך השירות והבקרה נערך לסייע לציבור הנוסעים בימי חול המועד, אף יותר מהרגיל, ובמסגרת זאת יוצבו בתחנה המרכזית, ובתחנות העירייה וגבעת התחמושת עמדות מאוישות למכירת כרטיסי נסיעה ברכבת בשיתוף משרד התחבורה. בנוסף, בקרי הרכבת הקלה יסייעו לנוסעים המבקרים בעיר ברכישת הכרטיסים ככל שיידרש במטרה לזרז את ההליך.

במהלך ימי החג, תקיים סיטיפס הרכבת הקלה הופעות ומופעי כליזמרים, מופעי להטוטנות ובלונים בתחנות "הדוידקה", "התחנה המרכזית" ו"העירייה״.

כמו כן לרגל החג יוצגו על גבי תחנות מרכזיות של הרכבת הקלה מיצגי אומנות בנושא הרכבת, ירושלים והחיבור ביניהן הכוללים מסרים של חדשנות בעיר העתיקה, אחדות התושבים ושיתופי פעולה ואשר עוצבו ע"י ביה"ס הגבוה לעיצוב "סיעור מוחות" בהנהלת הגב' מ. שרביט.
המיזם בביצוע בית הספר הגבוה לעיצוב "סיעור מוחות" החל משלב הרעיון, המחקר הקריאייטיב והעיצוב בפועל.

לרגל תערוכת האומנות חקרו תלמידות בית הספר הגבוה לעיצוב "סיעור מוחות" את פולקלור השכונות המסורתיות בירושלים, את התחבורה בירושלים עד בא הרכבת ואישים המיוחדים שהתגוררו בירושלים, ולאור זאת הוכנו עבודות האומנות.

התערוכה כוללת סגנונות מגוונים של עיצוב ואומנות המתאימה לכל המשפחה, ומציעה חוויה מיוחדת למבקרים בתחנות הרכבת הקלה.

המיזם בביצוע בית הספר הגבוה לעיצוב ותקשורת "סיעור מוחות" מתמקד ברכבת וירושלים. על השפעתה, על ההווי שיצרה תוך שילוב, נוחות וחדשנות לצד מסורת וטעם של פעם.

לדברי מ. שרביט מנהלת בית הספר הגבוה לעיצוב ותקשורת "סיעור מוחות": "התערוכה המוצגת בתחנות הנבחרות של הרכבת הקלה מציעה חוויה חזותית מלאת חשיבה וקריאייטיב המבוצעת בצבעוניות אופטימית. אנו מזמינים את הציבור להגיע וליהנות מהתערוכה הססגונית המשלב ישן וחדש לצד קידמה ונוסטלגיה".

מנכ"ל סיטיפס הרכבת הקלה, ירון רביד: "סיטיפס פועלת מיום הקמתה למען הציבור ותושבי ירושלים. כלל הפעילויות החגיגיות, כמו גם ההיערכות לקראת חג הפסח, מטרתן להקל על ציבור הנוסעים בהתניידות בעיר במהלך ימי החג וכן להנעים את זמנם של הנוסעים והתושבים בבירה. בשם הרכבת הקלה ועובדיה אני מאחל לכל בית ישראל חג שמח, חופשה נעימה ונסיעה טובה".

השארת תגובה