חה"כ אורי מקלב בעוד פתרון למצוקת הדיור החרדית: ראשון לציון

במסגרת סיור מיוחד שערך ח"כ אורי מקלב בראשון לציון, פרס ראש העיר דב צור את עתיד הדיור בעיר, ודן בפתיחות על השתלבות הציבור החרדי בו # עוד בסיור: פגישה עם פעילים, מנהלי מוסדות, וזוגות צעירים

ראש העיר בוחן את המפות עם חבר הכנסת מקלב
ראש העיר בוחן את המפות עם חבר הכנסת מקלב

חבר הכנסת אורי מקלב (יהדות התורה) סייר ביום שני בעיר ראשון לציון ואף קיים פגישת עבודה עם ראש העירייה דב צור בלשכתו. השניים דנו בצרכי הציבור החרדי בעיר ובמצוקת הדיור החרדי. ראש העיר פרס בפני אורחו את עתודות הבנייה והושיט יד לקהילה החרדית: "כל ציבור שיבוא לגור בראשון לציון – יקבל את מלוא התמיכה והעזרה".

צור הציג בפני מקלב את גידול העיר בשנים באחרונות, כמו כן ציין את הסכמי הגג לבניה אשר נחתמו בשנים האחרונות הכוללים מעל לעשרת אלפים יחידות דיור, ואלו נמצאים בהליכי בניה כאשר הסך המדובר בלמעלה מעשרת אלפי יחידות דיור חדשות, ועתודות קרקע נוספות אשר יוכלו לסייע משמעותית בפתרון מצוקת הדיור, מרבית מהבינוי הקיים משווק בפלטפורמה של מחיר למשתכן – מה שמוזיל באופן מהותי את מחירי הדיור בעיר.

בהמשך נפגש מקלב עם נציגי 'דגל התורה' בראשון לציון ובראשם הרב צבי וורקר והרב שרגא אלפר ועמד עמם על צרכי התושבים. בפגישה עם פורום מנהלי המוסדות התורניים בראשל"צ המרכזים מעל לכאלף וחמש מאות תלמידים, הדגישו מנהלי בתי הספר את הצורך הקיים בהקצאות ותקציבי חינוך משלים לבתי הספר, עוד נפגש ח"כ מקלב עם זוגות צעירים אשר מגיעים לגור בראשל"צ בימים אלו וזאת בכדי לחזק את הקהילה התורנית הקיימת בעיר.

השארת תגובה