מסירים את הכתמים שנשארו מחגיגות פורים

פורים מאחורינו והבגדים המלוכלכים לפנינו • איך תפטרי מכתמי איפור, יין ובכלל?

חג הפורים מאחורייך?

כך תטפלי בכתמים השונים הכי טוב שיש:

1.כתמי איפור הם דבר נפוץ מאד לאחר חג הפורים. אם בכל ימות השנה האיפור הוא חלקן של נשים בוגרות בלבד, הרי שבפורים הכלות והנסיכות הקטנות נהנות מאיפור אלגנטי, המתחפשים הצעירים זוכים לתוספת של זקנים ושפמים שחורים ובתחפושות הליצנים זו בכלל חגיגת צבעים. איך מסירים כתמים של אודם, מייק אפ ועפרונות בשלל צבעים?
הדרך היעילה ביותר לטפל בכתמי איפור היא טיפול נקודתי ישירות על הכתם לפני הכנסה למכונת הכביסה. איך עושים זאת? לוקחים מעט אבקה בכפית המוצר עם טיפה מים. מערבבים לתמיסה ושופכים ישירות על הכתם. מחכים כ – 30 שניות ושוטפים היטב. להשלמת הטיפול מומלץ להוסיף כף של אבקת וניש גולד גם למכונת הכביסה.

2. סעודת הפורים נחגגת עד דלא ידע ואנחנו האמהות נשארות עם מפות מוכתמות בכתמי יין. כיצד ניתן להסיר את כתמי היין? והאם אפשרי להסיר אותם לגמרי?
הדרך היעילה ביותר להסרת כתמים ממפות לבנות היא להשרות את המפה בג'ל של וניש גולד לכביסה לבנה. והמפה תצא לבנה יותר ב – 3 דרגות.

3.כתמים של אוכל: שוקולדים, רטבים ומגוון מטעמים, גם אותם ניתן להסיר עם ווניש קליה?
כל כתם ניתן להסיר ביעילות וקלות עם אבקה או ג'ל של וניש קליה גולד. כל אחד יכול לבחור בדרך הנוחה לו: טיפול נקודתי לפני הכנסה למכונה, השרייה וכתוספת למכונת הכביסה.
וניש קליה גולד – היחיד עם מוצרים יעודיים לכביסה צבעונית ומוצרים יעודיים לכביסה לבנה. לשיפור התוצאות בכל טיפול.

השארת תגובה