בת ים: האשה הכתה את נהג האוטובוס, פעילות התחב"צ תושבת

אוטובוס דן. צילום: אור ירוק
אוטובוס דן. צילום: אור ירוק

הסרטון שרץ ברשת והפך לויראלי ועורר סערה: בסרטון, נראית אישה צעירה שהגיעה ביום הפורים בשעה 13:30 אל מסוף כרמלית של חברת התחבורה 'דן' בתל אביב, כשהיא צועקת על הנהג שיעלה אותה לאוטובוס, הנהג הסביר לה שעדיין לא הגיעה שעתו לצאת לדרך וכי ישנם שני אוטובוסים שצריכים לצאת מיד, אך האישה התעקשה והתחילה להכות את הנהג תוך שהיא מקללת אותו ומאיימת עליו ברצח, לאחר שניסיונה לעלות לאוטובוס לא צלח לקחה האישה מקל וניסתה לשבור את שמשת האוטובוס, נהג האוטובוס שראה זאת לקח מידיה את המקל אך זו ניסתה להכותו שוב. בשלב זה הוזמנה למקום ניידת משטרה שעיכבה את האישה לחקירה, השוטרים הציעו לנהג להגיש תלונה מסודרת למשטרה.

בראיון לכלי תקשורת הסביר הנהג כי בשלב זה החליט שלא להגיש תלונה, לדבריו, "הוא אינו רוצה להגיש תלונה כי גם ככה החיים התאכזרו אליה מספיק", בהמשך לדבריו הוסיף כי נהגי האוטובוס בתחבורה הציבורים חווים הרבה מקרים של התעללות מילולית בנסיעות ובכלל.

היום הודיעה ההסתדרות כי פעילות חברת 'דן' בעיר בת ים תופסק בין השעות 9:30 ל-10:30 בבוקר במחאה על מקרי אלימות מילולית ופיזית שאירעו בזמן האחרון כלפי נהגים בחברה.

בשעת ההשבתה של התחבורה תערוך החברה כינוס מחאה לכ-300 עובדיה בחניון המרכזי של דן בעיר, יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, אבי אדרי, אמר כי "אנו מצרים על כך שהיינו צריכים להגיע לרגע כזה ופונים לציבור הנוסעים בקריאה להביע הזדהות עם הנהגים במאבק המשותף בנגע האלימות".

השארת תגובה