מחאה מול בית המשפט העליון למען הרב פינטו

חסידי הרב יאשיהו פינטו הגבירו לאחרונה את צעדיהם במאבק לטיהור שמו של רבם, במקביל לדרישה האולטימטיבית לחקור את תנ"צ אפרים ברכה שמעורב בפרשית השוחד ■ יקיימו היום משמרת מחאה מול ביהמ"ש העליון, בשעה שידון בעתירה בנושא זה לבקשת תנועות חברתיות

הסטיקרים והמודעות בעד הרב יאשיהו פינטו
הסטיקרים והמודעות בעד הרב יאשיהו פינטו

היום יתקיים בבית משפט העליון דיון בעניין חקירתו של ניצב אפרים ברכה, שמעורב בפרשת האדמו"ר הרב יאשיהו פינטו שנחשד בהענקת שוחד והפרת אמונים. עד כה טרם נחקר ברכה, חרף דרישת מקורבי הרב. את העתירה לבקשה לחקור את ברכה הגישו תנועת אומ"ץ והתנועה לאיכות השלטון. בשעת הדיון, תתקיים מחאה של חסידי הרב פינטו מחוץ לבית המשפט, שיישאו שלטים ובהם הקריאה לחקור את ברכה בפרשה.

במקביל, במטה המאבק למען הרב פינטו שנקרא 'צדק תרדוף' נוקטים במספר צעדי מחאה נוספים. בין היתר, נתלו שלטי חוצות ברחבי הארץ על רקע תמונות של הרב פינטו שעליהם נכתב "מחאת "צדק תרדוף" יוצאת לדרך". בשלט אחר נאמר "את עוצמת החסד שלך לא ניתן לעצור" ו"הראיות מבססות חשד סביר כנגד תנ"צ ברכה".

בנוסף, שוקלים במטה המאבק להקים אוהל מחאה כבר בסוף השבוע הקרוב מול משרדי להב 433, היחידה המיועדת לחקירות שוחד ושחיתות, שם נחקר הרב פינטו. חסידיו אף רוצים לפתוח בשביתת רעב במקום. המאהל יפתח לאחר ששיירת רכבים גדולה תגיע למקום ותסמן את אות הפתיחה.

הסטיקרים בעד הרב יאשיהו פינטו

השארת תגובה