עידן צרכני חדש? הסטארט-אפ שמאיים על רשתות השיווק

הסטארט-אפ שזה עתה מסכם גיוס של עוד 2 מיליון דולר הוא לא יותר משילוב גאוני של שני מרכיבים שכבר קיימים מזה זמן רב ברשת, ועתיד לאיים על ענף הצרכנות כולו • לקנות בזול ועוד לקבל החזר כספי? יש חיה כזאת… הכירו את Shopiz

בעידן בו הרשת מוצפת באינספור רשתות חברותיות, כמו גם אתרי מכירות מקוונות, רק היה צריך שיבוא הגאון שיחבר וישלב ביניהם. משזה הגיע, זה רק עניין של זמן עד שישתלט על הרשת. כזה הוא הפלטפורמה שהקים גלעד ברובינסקי לפני קצת יותר משנתיים ומיום ליום הוא הולך וצובר תאוצה. הפלטפורמה, שבעיני המשקיעים תשנה את עולם הצרכנות, סיימה השבוע סבב גיוס של עוד 2 מיליון דולר לטובת שדרוג ופיתוח נוסף למערכת הקיימת. ובסך הכל גייסה מאז הקמתה למעלה מ- 3.5 מיליון דולרים.

'שופיז', שכאמור, מהווה שילוב גאוני של רכישה חברתית, זמינה גם באתר וגם ובאפליקציה ומאפשרת רכישה קבוצתית, מה שבדרך כלל מוזיל בהרבה את מחיר הרכישה. "ליבת המודל העסקי נשענת על הרכישה החברתית המוכרת מעולמות הצריכה של דירות ומכוניות ומביאה אותו לעולמות האינסופיים של מוצרים יומיומיים, ובכך מוזילה את המחירים שלהם", אומר גלעד ברובינסקי, מייסד ומנכ"ל Shopiz.

לדברי רובינסקי, "כל בעל עסק יכול להירשם ולהתחיל למכור ללא חוזה התקשרות, חתימות, דמי מנוי, או עלות אחזקה. ההיגיון שעומד מאחוריו אומר כי בכל פעם שמישהו מעונין לקנות דבר מה, ישנם רבים נוספים שרוצים לקנות את אותו המוצר או השירות – אם הם יקנו יחד הם ישלמו פחות, וימשיכו לקבל החזרים כספיים לכרטיס האשראי אחרי שהמוצר כבר אצלם בבית, כאשר המחיר ימשיך לרדת". לפי החברה, צפי המכירות השנתי של כל המוצרים והשירותים שלה עומד השנה על 45 מיליון שקלים.

השארת תגובה