"שיפור ניכר במצבו של הגראי"ל; יתכן שכבר בשבוע הבא ישוחרר"

רחבי העולם היהודי נמשכות כל העת התפילות לרפואתו של מנהיג הדור, מרן הגראי"ל שטינמן, המאושפז בטיפול נמרץ בביה"ח 'מעייני הישועה' • החל מאמש נרשם שיפור ניכר במצבו ובסביבתו מדברים על שחרור כבר בשבוע הבא בעז"ה

מרן הגראי"ל שטיינמן שליט"א
מרן הגראי"ל שטיינמן שליט"א

העולם היהודי ממשיך לעקוב בחרדה ובתפילה אחר מצבו של מרן מנהיג הדור, הגאון רבי אהרון יהודה לייב שטינן שליט"א, המאושפז בבית החולים 'מעייני הישועה': ביממה האחרונה נרשם שיפור ניכר במצבו של מרן ובבית החולים יש מי שמעריך שהוא ישוחרר כבר בכשבוע הבא – כך מדווח העיתונאי יהודה שלזינגר ב'ישראל היום'.

מקורבי מרן מפצירים בציבור להמשיך ולהעתיר לרפואתו של רבינו אהרון יהודה לייב בן גיטל פייגא . "מה שאנחנו רואים עד עכשיו זה ניסים שמעל הטבע. חייבים להמשיך לקרוע שערי שמים עד לרפואתו השלמה", הם אומרים.

כזכור, בתחילת השבוע אושפז מרן הגראי"ל במחלקה לטיפול נמרץ במעיניי הישועה, בשל מצוקה נשמתית קשה. בעולם התורה החלו בעצרות תפילה ענקיות וברבים מהישיבות שונו סדרי הלימוד לטובת תפילות לרפואת הגראי"ל.

ביום שני בשעות הצהריים עבר הגראי"ל טיפול רפואי שיקל מעליו את מצוקת הנשימה ורופאיו דיווחו כי הטיפול עלה בהצלחה. הבוקר, כאמור, מדווחים קרוביו כי יתכן והוא ישוחרר לביתו כבר בשבוע הבא.

השארת תגובה