שביתה למען התושבים? שיבושי תנועה בכבישים וברכבת הקלה בירושלים

בשל הצטברות זבל על המסילות באזור שוק מחנה יהודה, בגלל השביתה בעיריית ירושלים, הודיעה חברת סטיפס, מפעילת הרכבת הקלה, כי תנועת הרכבות תפעל בשירות מקוצר. בנוסף, עובדי העירייה חוסמים מספר צירים באמצעות רכבים כבדים

תוצאות שביתה (צילום: מדברים תקשורת)
תוצאות שביתה (צילום: מדברים תקשורת)

השביתה בירושלים נכנסת הבוקר (שני) ליומה השני. למרות שבעירייה מבהירים שוב ושוב שהשביתה למען התושבים, גם הבוקר נרשמים שיבושי תנועה קשים בשל השביתה.

מהמשטרה נמסר: כי "עקב הפגנת עובדי העירייה ישנם שיבושי תנועה במספר מוקדים בעיר :ברח' קפלן ישנן כמה עשרות משאיות שחונות בצידי הדרך. ציר קפלן – זוסמן נסגר לתנועה. כמו כן ישנם עומסי תנועה בכביש בגין בשני הכיוונים".

בנוסף, בשל אשפה שפוזרה על מסילת הרכבת הקלה ישנם שיבושי תנועה במסלול הרכבת , המסילה באיזור שוק מחנה יהודה חסומה והרכבת הקלה פועלת בשירות מקוצר בין פסגת זאב לשער שכם ובין הר הרצל לתחנה מרכזית.

במשטרה הוסיפו, כי "המשטרה מדגישה כי לצד קיום חופש המחאה פועלת המשטרה למען שלומם ובטחונם של כלל הציבור וצמצום הפגיעה בשגרת חיי התושבים ולפיכך תפעל בנחישות כנגד כל גורם שיפר את הסדר ולא ישמע להוראות השוטרים".

מחברת סטיפס, מפעילת הרכב הקלה נמסר: "כי עקב שביתת עיריית ירושלים והצטברות אשפה החוסמת את המסילות כך שרכבות אינן יכולות לעבור באזור מחנה יהודה, הרכבת הקלה פועלת כעת בין התחנות חיל האוויר (פסגת זאב) ושער שכם ובין התחנה המרכזית לתחנת הר הרצל.  בשלב זה אין שירות בין התחנה המרכזית לשער שכם (רחוב יפו). סיטיפס פנתה לעיריית ירושלים בבקשה לפנות את הזבל מהמסילה על מנת שנוכל להשיב את תנועת הרכבת לסדרה, עד כה דבר זה לא בוצע".

השארת תגובה