גפני זועם: "אם אתם רוצים שהחרדים יעזבו, אמרו זאת באופן מסודר"

על רקע המאבק לסיפוח מעלה אדומים: מקרה חמור בעיר, בכיר בעירייה קרא למנהלי תלמוד תורה בעיר שביקשו סיוע למוסדות החרדים, שיעזבו את העיר. ח"כ משה גפני שיגר מכתב זועם לראש העיר: "אם אינכם מעוניינים בנו ואתם מבקשים שנעזוב, נא אמרו זאת באופן מסודר"

2019595-5
2019595-5

מקרה חמור במעלה אדומים: יו"ר ועדת הכספים חבר הכנסת משה גפני שיגר הבוקר (ראשון) מכתב זועם לראש העיר מעלה אדומים, לאור אמירה חמורה של בכיר בעירייה למנהלי תלמוד תורה בעיר, לאחר שביקשו סיוע למוסדות החרדים, וקרא להם לעזוב את העיר ו"לחזור לשכונות שלכם בירושלים". המקרה מתפרסם על רקע המאבק לסיפוח והחלת הריבונות על מעלה אדומים.

"פנו אלי מתלמוד תורה ובית הספר החרדי במעלה אדומים המונה 150 תלמידים כ"י ומצויים במצוקה פיזית קשה", כותב גפני, "פניותיהם למנהל מחלקת החינוך בעירייה מר דוד שרת נענו באמירה שיסתלקו ממעלה אדומים וזאת הוראה מגבוה שלא לתת ביסוס לחרדים ושילכו לשכונות משלהם בירושלים".

לדברי גפני: "גם בבית הספר התורני אשר פניתי אליך בעבר והבטחת לי כי תסייע להםף לא נעשה דבר ומצבו הפיזי של המבנה מחפיר. היהדות החרדית הינה חלק מהאוכלוסייה של מעלה אדומים ובאם אינכם מעוניינים בנו ואתם מבקשים שנעזוב, נא אמרו זאת באופן מסודר", כתב גפני ורמז לראש העיר, "לא לעשות מעשה זמרי ולבקש שכר כפנחס".

המקרה מתפרסם על רקע המאבק לסיפוח מעלה אדומים, בעת שראש העיר בני כשריאל מפעיל לחץ כבד על ראש הממשלה נתניהו, משגר אליו גפני את המכתב כשבסופו איום בלתי מרומז, לקראת ההצבעה הצפויה על הצעת החוק לסיפוח העיר.

השארת תגובה