בוקר קטלני: בהפרש של דקות 2 הרוגים ב-2 תאונות דרכים

בסמוך לשעה 6 בבוקר איבד נהג משאית גז שליטה על המשאית בה נהג וסטה מהכביש לתוך יער, מותו נקבע במקום. דקות ספורות לאחר מכן התקבל דיווח על הולך רגל שנפגע מרכב בכביש 40

זירת התאונה בכביש 433
זירת התאונה בכביש 433

הקטל בדרכים: נהג משאית כבן 40 נהרג הבוקר (רביעי) לאחר שאיבד שליטה על משאית הגז בה נהג, סטה מהכביש לשטח מיוער בצד הדרך והתנגש בעצים. האירוע ארע בכביש 443 סמוך לצומת גמזו.

חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום קבעו את מותו. כוחות כיבוי והצלה פעלו כדי לטפל בדליפת הגז מהמשאית.

"מדובר בתאונה קשה מאוד. בשטח מיוער בצד הדרך ראינו משאית שהתנגשה בעצים, חלקה הקדמי נמעך לחלוטין, הנהג נלכד בפנים ולא ניתן היה להגיע אליו", אמרו חובש בכיר במד"א עקביא אושרי ופרמדיק מד"א אריה מאיירס. לדבריהם, "לאחר פעולות חילוץ ממושכות של כוחות הכיבוי חולץ גבר כבן 40 ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו במקום".

תאונה קטלנית נוספת שאירעה הבוקר התרחשה בכביש 40, בצומת אחווה לכיוון צפון, שם הולך רגל נפגע מרכב ומותו נקבע בזירת התאונה.

 פאראמדיק מד"א אריאל פלאוט סיפר: "כשהגענו למקום המראה היה מזעזע, ראינו על הכביש גבר כבן 50 מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם פגיעה רב מערכתית קשה ביותר, במרחק של כ-10 מטר עמד רכב עם מעיכה בחלקו הקידמי, לצערנו בתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע במקום את מותו של הולך הרגל גבר כבן 50, נהג הרכב הפרטי גבר כבן 30 שנפגע קל משברי זכוכיות טופל על ידנו ופונה לבית חולים קפלן".
מהמשטרה נמסר: מעט לאחר השעה שש הבוקר התקבל דיווח במוקד המשטרה על תאונת דרכים בה נפגע הולך רגל על ידי רכב בכביש 40 בסמוך "למושב ערוגות לכיוון צומת אחים, "אחווה". כוחות משטרה שהוזעקו למקום סגרו את זירת התאונה הקשה והתנועה הופנתה כבר בצומת "קסטינה" לצירי תנועה חלופיים. מחקירה ראשונית של חוקרי זירות תאונת דרכים במשטרת ישראל עולה כי הולך הרגל, תושב הצפון יליד 73, חצה את הכביש במקום שאינו מסומן לכך ובו שטח הפרדה בנוי, ונפגע על ידי רכב נהוג בידי צעיר תושב קריית מלאכי, 24, שנסע לכיוון צפון. הולך הרגל נהרג ככל הנראה במקום מעוצמת הפגיעה ונהג הרכב פונה במצב קל לטיפול רפואי בבית החולים".

 

השארת תגובה